کد خبر : 221167
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 - 16:41
-

جابری :پس از قرعه کشی هیچ باشگاهی نمی تواند سهمیه خود را به خارج از استان واگذار کند

جابری :پس از قرعه کشی هیچ باشگاهی نمی تواند سهمیه خود را به خارج از استان واگذار کند

رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت : تمام تلاش خود را برای برگزاری منظم مسابقات انجام می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، آرش جابری رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت : قرعه کشی لیگ برتر بزرگسالان ساعت ۱۱:۰۰ فردا بیست و دوم خرداد ماه به میزبانی باشگاه فولاد زرند کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود : مدیران دوازده باشگاه لیگ برتری که سهمیه آن ها از فصل گذشته حفظ شده به این جلسه دعوت شده اند و صبح فردا شاهد قرعه کشی لیگ برتر خواهیم بود.

جابری با بیان این‌که سه هفته از لیگ دسته اول باقی مانده، تصریح کرد : باتوجه به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول مدیران هر شش باشگاهی که در مرحله پایانی این لیگ حضور دارند را برای مراسم فردا دعوت کردیم.

رئیس سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به این سوال که، لیگ برتر بزرگسالان در چه تاریخی شروع می‌شود، گفت : دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتسال در تاریخ ۲۳ تیر ماه برگزار می‌شود و سایر دیدار ها ۲۴ تیر ماه انجام خواهد شد.

جابری درخصوص انتقال سهمیه تیم های لیگ برتری اظهار داشت : تنها سهمیه راگا شهرری به باشگاه قند کاترین آمل واگذار شده و هیچ نامه ای درخصوص انتقال سهمیه باشگاه دیگری به سازمان لیگ ابلاغ نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که، آیا زندی بتن و سپاهان می‌توانند سهمیه خود را پس از قرعه کشی واگذار کنند یا خیر، بیان کرد : اطلاعی از وضعیت این دو باشگاه ندارم ولی پس از انجام قرعه کشی هیچ باشگاهی نمی‌تواند سهمیه خود را به بیرون از استان واگذار کند و تنها در استان خود می‌تواند این کار را انجام دهد.

جابری در پایان گفت : لیگ دسته اول و دسته دوم با نظم و برنامه قبلی در حال برگزاری است و ما تمام تلاش خود را برای برگزاری مناسب مسابقات انجام می‌دهیم تا حق تیمی ضایع نشود‌

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.