کد خبر : 221122
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 - 8:42
-

رعدی:هنوز تیم فوتسال ناشنوایان در شرایط بلاتکلیفی بسر می‌برد!

رعدی:هنوز تیم فوتسال ناشنوایان در شرایط بلاتکلیفی بسر می‌برد!

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: در شرایطی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان آماده می‌کنیم که هنوز این تیم در شرایط بلاتکلیفی بسر می‌برد و خبری از برگزاری اردوها نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: در شرایطی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان آماده می‌کنیم که هنوز این تیم در شرایط بلاتکلیفی بسر می‌برد و خبری از برگزاری اردوها نیست.

علیرضا رعدی  اظهار کرد: تیم فوتسال ناشنوایان ۳ سال است که هیچ برنامه خاصی ندارد و هر زمان تورنمنتی برای تیم پیش‌بینی شده به دلایل مختلفی لغو شده است.

وی گفت: امسال با توجه به این که مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را در رده سنی جوانان و بزرگسالان داریم، طبق صحبتی که با مهران تیشه‌گران رییس فدراسیون ناشنوایان داشتم تاکید کردم که باید هر چه سریعتر مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را  در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار تا پس از شناسایی نفرات برتر، اردوی تیم ملی را در هر دو رده سنی برپا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان خاطرنشان کرد: در صورتی می‌توانیم در مسابقات فوتسال قهرمانی جهان زیر ۲۱ سال و قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رده سنی بزرگسالان شرکت کنیم که زودتر تکلیف بازیکنان در هر دو رده سنی مشخص شود تا برنامه‌ریزی خود را اجرایی کنیم.

رعدی افزود: تیم فوتسال ناشنوایان همواره قهرمان آسیا و جهان بوده، اما در حال حاضر چون مدت زیادی در مسابقات برون مرزی شرکت نکرده است، وضعیت آن مشخص نیست و منتظر برنامه‌ریزی از سوی فدراسیون هستیم تا پس از تعیین تکلیف زودتر مسابقات انتخابی و قهرمانی کشور فوتسال را برگزار و اردوها را برپا کنیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده‌سازی فوتسالیست‌های ناشنوا وجود دارد یا خیر؟ گفت: با توجه به این که مسابقات قهرمانی جهان آبان ماه برگزار می‌شود، به شرطی زمان کافی برای آماده‌سازی بازیکنان داریم که زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور زودتر مشخص شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.