کد خبر : 221199
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 14:26
-

زندی: قطعا در لیگ امسال شرکت نمی‌کنیم/ نهایتش این است که تیم سقوط می‌کند!

زندی: قطعا در لیگ امسال شرکت نمی‌کنیم/ نهایتش این است که تیم سقوط می‌کند!

مدیرعامل باشگاه زندی بتن کلاردشت گفت: به هیچ عنوان در لیگ برتر امسال شرکت نخواهیم کرد چرا که مسوولان این شهرستان هنوز نمی‌دانند که حضور یک تیم لیگ برتری در اینجا چقدر می‌تواند اتفاق قشنگی باشد. 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مدیرعامل باشگاه زندی بتن کلاردشت گفت: به هیچ عنوان در لیگ برتر امسال شرکت نخواهیم کرد چرا که مسوولان این شهرستان هنوز نمی‌دانند که حضور یک تیم لیگ برتری در اینجا چقدر می‌تواند اتفاق قشنگی باشد. 

قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال در کرمان برگزار شد و در این مراسم برنامه هفته نخست لیگ اعلام شد. در این برنامه تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت باید در هفته نخست به دیدار مس سونگون ورزقان برود. 

این در حالی است که زندی بتن قرار نیست در فوتسال تیمداری کند. صابر زندی مدیرعامل باشگاه زندی بتن کلاردشت در این خصوص گفت: قطعا در لیگ امسال شرکت نمی‌کنیم. ما در اینجا ظرفیت تیمداری در لیگ را نداریم. 

وی در واکنش به این موضوع که سازمان لیگ اجازه فروش سهمیه این تیم بعد از مراسم قرعه‌کشی را نمی‌دهد، گفت: نهایتش این است که تیم سقوط می‌کند.  

مدیرعامل باشگاه زندی‌بتن ادامه داد: مسوولان این شهرستان هنوز متوجه نشدند که حضور یک تیم لیگ برتری در اینجا چقدر می‌تواند اتفاق قشنگی باشد. 

به گزارش ایرنا،‌ باشگاه زندی بتن بعد از پایان لیگ برتر فصل گذشته به فکر فروش سهمیه خود افتاد و با چند باشگاه دیگر نیز در این مورد مذاکره کرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا نام این تیم همچنان در بین تیم‌های لیگ برتری دیده شود.

این تیم سال گذشته برای اولین با توانست در لیگ برتر حضور پیدا کند اما مشکلات متعدد باعث شد تا این تیم عمر بسیار کوتاهی در فوتسال کشور داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.