کد خبر : 221169
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 8:24
-

قرعه کشی لیگ برتر فوتسال با تیم های که وجود خارجی ندارند!

قرعه کشی لیگ برتر فوتسال با تیم های که وجود خارجی ندارند!

امروز قرار است قرعه کشی لیگ برتر فوتسال در فصل جدید برگزار شود اما هنوز تکلیف برخی تیم هایی که قصد حضور در لیگ را دارند، مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بر اساس اعلام سازمان لیگ، قرار است قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بزرگسالان امروز به میزبانی باشگاه فولاد زرند کرمان در این شهر برگزار شود. 

نکته مهمی که وجود دارد هنوز تکلیف  ۲ تیم‌ صعود کننده از لیگ دسته اول  فوتسال کشور به لیگ برتر مشخص نشده است.

این قرعه کشی در حالی قرار است برگزار شود که تنها  ۴ تیم لیگ برتری مس سونگوون ،گیتی پسند اصفهان، قندکاترین آمل و کراپ الوند تمرینات خود را آغاز کردند. بعضی از باشگاه‌های دیگر هم مثل سپاهان اصفهان، راگای تهران، زندی بتن کلاردشت ، فردوس قم و……یا مستقیم انصراف دادند و یا به دلیل مشکلات اقتصادی در صورت عدم حمایت مسئولان استانی به دنبال واگذاری امتیاز خود هستند و حضور این تیم ها در لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در این باره آرش جابری رئیس سازمان لیگ فوتسال در گفت وگویی با یکی از رسانه‌‌ها  روز گذشته گفت: اطلاعی از حضور تیم‌هایی که نمی‌خواهند در لیگ برتر شرکت کنند ندارم و پس از انجام قرعه کشی امروز هیچ باشگاهی دیگر نمی‌تواند سهمیه خود را به بیرون از استان واگذار کند و تنها در استان خود می‌تواند این کار را انجام دهد.

از ۱۴ تیم حاضر در لیگ شاید ۸ تیم آن آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشند؛ اما  هنوز تکلیف ۶ تیم دیگر مشخص نیست. با این شرایط سازمان لیگ اصرار به برگزاری قرعه کشی فصل جدید این مسابقات دارد.

طبق اعلام سازمان لیگ، ۲۳ تیرماه بازی افتتاحیه لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود و سایر دیدار ها ۲۴ تیرماه انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.