کد خبر : 221244
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 خرداد 1401 - 9:51
-

لیگ برتر نصفه و نیمه حاصل بی خیالی و درماندگی مدیران فوتسال

لیگ برتر نصفه و نیمه حاصل بی خیالی و درماندگی مدیران فوتسال

در فاصله یک ماه مانده تا شروع لیگ فوتسال، هیچ چیزی جای خودش نیست و نه هنوز تعداد تیم‌های حاضر در این مسابقات مشخص است و نه تکلیف سهمیه‌های تیم‌های انصرافی روشن شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، در فاصله یک ماه مانده تا شروع لیگ فوتسال، هیچ چیزی جای خودش نیست و نه هنوز تعداد تیم‌های حاضر در این مسابقات مشخص است و نه تکلیف سهمیه‌های تیم‌های انصرافی روشن شده است.

 قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال در حالی از ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه به میزبانی فولاد زرند و در شهر کرمان برگزار شد که هنوز تکلیف نیمی از تیم‌های لیگ مشخص نیست و تنها یک ماه بیشتر به برگزاری این مسابقات نیز باقی نمانده است.

لیگی که آمار انصرافی‌های آن روز به روز بیشتر و از تعداد تیم‌های شرکت کننده آن کاسته می‌شود. دیدار افتتاحیه در حالی قرار است به میزبانی گیتی‌پسند برگزار شود که حریف آن یعنی سپاهان از مدت‌ها قبل انصرافش از این لیگ را اعلام کرده اما هنوز امتیازش را واگذار نکرده است. اتفاقی که طبق صحبت‌های آرش جابری، رییس سازمان لیگ فوتسال، باید در خود استان رخ دهد و اجازه انتقال امتیاز به خارج از استان اصفهان وجود ندارد. اتفاقی که مدیران فوتسال نیز پیگیر آن نشده‌اند و معلوم نیست که اگر سپاهان تنها انصراف دهد و امتیازش را انتقال ندهد، چه بلایی بر سر افتتاحیه لیگ فوتسال خواهد افتاد.

فردوس قم دیگر تیمی است که شنبه شب اعلام کرد که حاضر نیست در فصل جدید لیگ برتر فوتسال حاضر شود و حاضر است امتیاز تیمش را به فروش برساند. البته ظاهرا این باشگاه نیز باید امتیازش را به فوتسال‌دوستان قمی واگذار کند و اجازه فروش آن به غیر از استان قم را ندارد. پیش از این دو تیم نیز راگا شهرری امتیازش را به قند کاترین واگذار کرده بود.  فرش‌آرا نیز به دنبال منابع مالی برای بقا در فوتسال می‌گردد و هنوز اخبار مثبتی از سوی این باشگاه مخابره نشده است.

اتفاقات در لیگ برتر فوتسال به‌گونه‌ای پیش می‌رود که انگار نه انگار این لیگ تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود و جابری و سایرین مسئولان فوتسالی نیز به تماشا نشسته‌اند تا ببیند تا بیست و سوم و بیست و چهارم تیر چه اتفاقاتی خواهد افتاد. بیخیالی و درماندگی در فوتسال ایران دو چندان شده از اصولی، رییس کمیته فوتسال گرفته تا دیگر مسئولین فوتسالی کاری برای بهبود اوضاع نمی‌کنند.

گزارش: علیرضا خوانساری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.