کد خبر : 221270
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 - 11:46
-

فرماندار کلاردشت در گفتگو با Fut5al :

خواستار ادامه تیمداری زندی بتن کلاردشت هستیم/ در حد بضاعت مشکلات آنها را حل می‌کنیم

خواستار ادامه تیمداری زندی بتن کلاردشت هستیم/ در حد بضاعت مشکلات آنها را حل می‌کنیم

عابدین فقیه نصیری گفت: خواستار ادامه تیمداری زندی بتن در لیگ برتر فوتسال هستیم و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در پی ابراز ناراحتی مدیران باشگاه زندی بتن از عدم حمایت مدیران استانی و شهری از این باشگاه خصوصی که باعث دلسردی و کناره‌گیری غیررسمی این تیم از لیگ‌برتر در آستانه فصل جدید شده، عابدین فقیه نصیری فرماندار کلاردشت در گفتگو با خبرنگار Fut5al گفت: حدود یک ماه است که مسئولیت فرمانداری شهرستان کلاردشت را بر عهده گرفته‌ام ولیکن وظیفه ذاتی خود می‌دانیم که از ورزش و نماینده ورزشی این شهرستان تمام و کمال حمایت کنیم و زندی بتن کلاردشت هم مورد توجه ما است.

 

 او ادامه داد: نگاه آقای استاندار هم به حوزه ورزش نگاه مثبتی است و ما این آمادگی را داریم که در حد توان شهرستانی و بضاعت خود از باشگاه زندی بتن که به هر حال با حضورش در سطح کشوری برای کلاردشت افتخارآفرین بوده و نماینده ما در یک لیگ حرفه‌ای است، حمایت کنیم.

فقیه نصیری با اشاره به جلسه اخیر خود با مدیران صنعتی زندی بتن گفت: در این جلسه که چندی قبل برگزار شد به صورت کلی صحبت کردیم و خواستار حمایت آنها از نماینده فوتسال شهرستان کلاردشت شدیم اما به طور اختصاصی صحبتی از مشکلات تیم لیگ‌برتری این مجموعه نشد ولی ما در این مورد بخصوص هم جلسه خواهیم گذاشت تا نیازها و مشکلات دوستان را بشنویم و تا حد توان خود رفع کنیم.

 

وی تاکید کرد: هنوز کسی از این دوستان به طور مشخص برای طرح مشکلات سراغ ما نیامده است اما این جلسه را برای این می‌گذاریم که مشکل را بتوانیم حل کنیم و هر کمکی در توان شهرستان باشد انجام می‌دهیم.

 

گفتنی است تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت در هفته اول لیگ‌برتر در فاصله حدود یک ماه دیگر میزبان مس سونگون ورزقان در کلاردشت است اما هنوز تمرینات این تیم شروع نشده و تکلیف این تیم مشخص نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.