کد خبر : 221284
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 - 14:22
-

محمدی: در آینده خبرهای خوبی از قند کاترین می‌شنوید/ مالک کاترین سرمایه‌گذاری خوبی در فوتسال کرده است/ هدف ما میانه جدول است

محمدی: در آینده خبرهای خوبی از قند کاترین می‌شنوید/ مالک کاترین سرمایه‌گذاری خوبی در فوتسال کرده است/ هدف ما میانه جدول است

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال قند کاترین آمل گفت: تیم بسیار جوانی داریم و بدون شک در آینده خبرهای بسیار خوبی از ما خواهید شنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، باقر محمدی در خصوص پیوستنش به تیم قند کاترین آمل اظهار داشت: در ابتدا از تیم قبلی خودم سن‌ایچ ساوه تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد تمدید قرارداد دادند. در نقل و انتقالات از تیم‌های فولاد زرند کرمان، مس سونگون و فرش‌آرا پیشنهاد داشتم و از آن‌ها نیز تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد همکاری دادند. در این میان با سپاهان به توافق رسیدم اما این تیم از حضور در لیگ‌برتر انصراف داد و بدین ترتیب از این تیم جدا شدم.

 

وی ادامه داد: بعد از منتفی شدن حضور در سپاهان با پیشنهادات متعددی روبرو شدم که یکی از آن‌ها قند کاترین بود. در ابتدا با این تیم صحبت‌های مقدماتی داشتم که توافق نشد اما بعد از یکی دو هفته صحبت‌های جدیدی با مسوولان این تیم داشتم و توافق صورت گرفت.

 

دروازه‌بان ملی‌پوش فوتسال کشورمان تصریح کرد: حسین شمس شناسنامه فوتسال ایران است و همچنین رضا کردی مربی کاربلدی بوده که همیشه در فوتسال کشورمان نتایج بسیار درخشانی گرفته است. حضور این افراد در قند کاترین و صحبت من با آن‌ها باعث شد تا با این تیم آملی به توافق برسم. یک تشکر ویژه هم از علی امینی مدیرعامل باشگاه قند کاترین دارم که پا به رشته فوتسال گذاشته است. به طور قطع اهالی فوتسال در سال‌های آینده به نیکی از او یاد می کنند.

 

محمدی اضافه کرد: امینی با قندکاترین وارد فوتسال شده و سرمایه‌گذاری خوبی در این رشته کرده است. این تیم در سال‌های آینده به عنوان مدعی در فوتسال شناخته خواهد شد.

 

وی در خصوص وضعیت تیم قندکاترین آمل گفت: امسال بازیکنان جوانی داریم که برخی از آن‌ها سال اول حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. هدف تیم ما این است که در میانه جدول قرار بگیریم. مربی ما کار با جوانان را بلد است و روی جوان‌های تیم سرمایه‌گذاری کرده است. بدون شک در آینده خبرهای خوبی از ما خواهید شنید.

 

دروازه‌بان ملی‌پوش فوتسال کشورمان عنوان کرد: تمرینات تیم چندی پیش زیر نظر مربی‌های بدنسازی شروع شده است. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم و انشاالله در لیگ امسال جزو تیم‌های خوب قرار بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.