کد خبر : 221316
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 11:24
-

شمس: شاید تیم ملی فوتسال به میدان آرژانتین اعزام بشود!

شمس: شاید تیم ملی فوتسال به میدان آرژانتین اعزام بشود!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه شرایط آماده سازی این تیم نگران کننده است، گفت: با این وضعیت شاید تیم ملی به جای کشور آرژانتین به میدان آرژانتین اعزام بشود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین شمس با اشاره به نگرانی‌هایش درباره وضعیت لیگ برتر و تصمیم چند باشگاه برای انصراف از تیمداری گفت: نگرانی بیشتر تیم ملی فوتسال است که یک بازی تدارکاتی برای این تیم در نظر گرفته نشده است. در حالی که دوستان از سفر آرژانتین صحبت می‌کنند، نمی دانم منظورشان میدان آرژانتین است یا کشور آرژانتین؟

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: با این اوضاع مالی فدراسیون بعید می دانم تیم ملی به کشور آرژانتین اعزام شود. بنابراین احتمالاً منظورشان میدان آرژانتین است!

شمس خاطرنشان کرد: این نگران کننده است. بازی‌های تیم ملی فوتبال به این روز افتاده است؛ فوتسال هم نگران کننده است. به مسابقات آسیایی نزدیک می‌شویم و باید تکلیف مسابقات ملی و باشگاهی مشخص بشود. نگران تیم ملی هستم که باید از قهرمانی خود در آسیا دفاع کند.

وی که با شبکه خبر گفتگو می‌کرد، همچنین با انتقاد از احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال یادآور شد: تیم فوتسال جوانان ما سه سال پول نگرفته است؛ مسئولش کیست؟ مگر شب عید به علی صانعی نگفتید تیم جوانان را به تورنمنت کافا ببرد؟ مگر او تیم را قهرمان نکرد؟ مگر صانعی تیم را به تایلند نبرد و وقتی به ایران بازگشت، دید که خانه‌اش را دزد زده است؟

شمس گفت: چه کسی باید پول صانعی را بدهد؟ می‌خواهید فوتسالی‌ها جمع بشوند و پول بدهند؟ ‏‬ چرا پول بچه‌های تیم جوانان را سه سال است پرداخت نمی‌کنید؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.