کد خبر : 221347
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 خرداد 1401 - 18:31
-

شمس: بومی‌سازی هدف اصلی کادر فنی کاترین است

شمس: بومی‌سازی هدف اصلی کادر فنی کاترین است

فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی ۲۴ تیر امسال کار خود را آغاز می‌کند که کاترین نماینده آمل در الوند قزوین به میهمانی کراپ می‌رود.

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور استان مازندران همانند گذشته دو نماینده دارد که علاوه بر تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت برای نخستین بار شاهد نماینده‌ای از فوتسالیست‌های آمل هستیم.

تیم فوتسال قند کاترین آمل اولین حضورش در بین برترین‌های لیگ کشور را تجربه می‌کند که توانست در گام‌های ابتدایی حسین شمس چهره نام‌آشنای ورزش کشور، مربیان باتجربه فوتسال و بازیکنان ملی‌پوش و توانمند را به خدمت بگیرد.

مسعود محمدی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان طی روزهای گذشته با عقد قرارداد به مدت دو فصل به جمع بازیکنان کاترین پیوست و رحمان سارانی، رضا آبگون و امیررضا خون جهان سه عضو تیم ملی فوتسال کشورمان نیز دیگر ملی‌پوشان هستند که روزهای گذشته با مسؤولان نماینده آمل به توافق نهایی رسیده و با عقد قرارداد برای دو فصل کار خود را در این شهرستان آغاز کردند.

عقد قرارداد ۲ ساله ۳ ملی‌پوش دیگر کاترین

بازیکنان تیم فوتسال قند کاترین امروز به همراه سرمربی، سرپرست و کادر فنی با حضور در هیأت فوتبال آمل قرارداد خود را به ثبت رسمی رساندند.

مسعود محمدی، آرش قاسم‌زاده، رضا آبگون، مهدی دهقان‌نژاد، رحمان سارانی، علی اصغر سوبدائی، حسام‎الدین بابایی نیک، ابوالفضل حیدری، محمدسبحان حبیب‎زاده، علیرضا یعقوبی، صادق زیوری، محمدتقی علیزاده، امیرحسین زینعلی، امیررضا خون جهان و فرهاد ابراهیمی بازیکنانی هستند که قرارداد خود با نماینده آمل را ثبت کردند.

مدیر فنی تیم فوتسال قند کاترین آمل ، اظهار کرد: هدف نهایی ما بومی‌سازی و اعتلای فوتسال در مازندران است.

حسین شمس با اشاره به خرید امتیاز یکی از تیم‌های لیگ برتری تهران توسط نماینده آمل و آغازی قدرتمند در فصل نقل و انتقالات، افزود: برنامه‌ریزی منسجم و مدون برای رویارویی با حریفان در دستور کار قرار دارد البته با توجه به آغاز لیگ برتر از روزهای نخست مرداد امسال می‌خواهیم نماینده شایسته برای شهرستان آمل باشیم و لیاقت ورزش این شهرستان محقق شود.

 

مدیر فنی تیم فوتسال قند کاترین آمل با اشاره به اولین سال تأسیس این باشگاه ورزشی، تصریح کرد: در آغاز کار سعی داریم یکی از رتبه‌های بالای جدول را از آن خود کنیم و در سال‌های آینده اهداف بلندمدت را به اجرا درآوریم.

این مسؤول با بیان اینکه مهمترین هدف‌مان استفاده از نیروهای بومی باکیفیت است، خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان مستعد و آینده‌دار فوتسال آمل را در جمع فوتسالیست‌ها قرار دادیم تا ثمره مطلوبی برای این شهرستان ورزشی داشته باشد.

شمس با اعلام استعدادیابی و پرورش بازیکنان توانمند برای ذخیره‌سازی و تبدیل تیم فوتبال کاترین متشکل از بازیکنان بومی در آینده نه چندان دور، ادامه داد: با اهداف مدت‌دار برای خدمت حرفه‌ای وارد میدان شدیم و برای سال نخست ۶ بازیکن

بومی از سطح استان مازندران در ترکیب داریم و دیگر بازیکنان از خارج استان بکارگیری شدند.

وی با اعلام اینکه بومی‌سازی در سال‌های آینده باعث ایجاد تحول در فوتسال آمل می‌شود، گفت: تشکیل تیم دوم کاترین از دیگر اهداف است تا برای سال‌های آینده بومی‌سازی انجام گیرد.

بومی‌سازی هدف اصلی کادر فنی کاترین

مدیر فنی تیم فوتسال قند کاترین آمل بیان کرد: با استقبال پرشور نسل جوان و نوجوان امیدواریم برای اعتلای فوتسال نفرات جدید به ورزش کشور معرفی کنیم.

 فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ۲۴ تیر ماه امسال آغاز می‌شود که قند کاترین حریفان خود را شناخت و در هفته اول به میهمانی کراپ الوند در قزوین می‌رود.

نماینده آمل هفته‌های دوم تا پنجم لیگ برتر را با تیم‌های فردوس قم، گیتی‌پسند اصفهان، سن‌ایچ ساوه و زندی بتن کلاردشت مصاف می‌دهد.

چیپس کامل مشهد، مس سونگون ورزقان، مقاومت البرز، سپاهان، تیم دوم لیگ یک فوتسال، سیرجان گهرزمین، فرش‌آرا مشهد و فولاد زرند ایرانیان دیگر رقیبان قند کاترین تا هفته سیزدهم لیگ برتر هستند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.