کد خبر : 221372
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 خرداد 1401 - 8:22
-

هدفمان معرفی نسل جدید و جوان است

صبوری:سن ایچ یک باشگاه باشخصیت و شناخته شده در کشور است/ کم کردن میانگین سنی و فرصت دادن به جوانان ، بهایی خواهد داشت

صبوری:سن ایچ یک باشگاه باشخصیت و شناخته شده در کشور است/ کم کردن میانگین سنی و فرصت دادن به جوانان ، بهایی خواهد داشت

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: در فصل جدید لیگ برتر به دنبال یک تیم با انگیزه و پرتلاش هستیم و چیزی که از بازیکنان خواستیم این است که در وهله اول با تمام توان در زمین حاضر شده و بازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: در فصل جدید لیگ برتر به دنبال یک تیم با انگیزه و پرتلاش هستیم و چیزی که از بازیکنان خواستیم این است که در وهله اول با تمام توان در زمین حاضر شده و بازی کنند.

حسین صبوری در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص قبول هدایت سن‌ایچ در این فصل افزود: با توجه به اینکه سال گذشته در خدمت باشگاه سن ایچ بودم، می دانم که دیدگاه خوبی به این ورزش از سوی مدیریت وجود دارد و به واقع سن ایچ یک باشگاه باشخصیت و شناخته شده در کشور است لذا طی جلساتی که داشتیم هر دو طرف به این نتیجه رسیدیم که در این فصل همکاری داشته باشیم .

وی در خصوص روند تمرینات و اردوی پیش فصل تیمش گفت: با توجه به اینکه میانگین سنی تیم پایین آمده و تیم جوانی را در اختیار داریم، نیاز به هماهنگی های بیشتر وجود دارد لذا تمرینات را زودتر آغاز کرده و یک اردوی چهار روزه‌ در جزیره کیش برپا کردیم. بازیکنان بسیار خوب تمرینات را انجام داده و فشار را تحمل می‌کنند و تا کنون از نحوه تمرین تیم راضی هستیم و طبق برنامه ریزی که داشتیم، تا قبل از شروع لیگ حداقل چهار بازی تدارکاتی خوب خواهیم داشت. 

صبوری با اشاره به عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات گفت: باشگاه سیاست کلی خودش را همیشه داشته و با توجه به تعامل و فاکتورهایی که برای جذب بازیکن داشتیم، تقریبا به خواسته های خود رسیده ایم و بازیکنان خوبی چه از بعد فنی و چه به لحاظ اخلاقی جذب تیم شدند و چند بازیکن مستعد از پایه ها هم به تیم بزرگسالان اضافه شده اند. 

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: باتوجه به اینکه سن‌ایچ همیشه در نیمه بالایی جدول قرار داشته قطعا انتظار هواداران بالا خواهد بود اما کم کردن میانگین سنی تیم و فرصت دادن به جوانان یک بهایی خواهد داشت و بیشتر هدفمان این فصل، داشتن یک تیم باانگیزه و پرتلاش خواهد بود تا بتوانیم یک نسلی را معرفی کنیم که چندسال آینده با توجه به پتانسیل خوب شهر ساوه، برای سن‌ایچ پشتوانه سازی انجام شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.