کد خبر : 221452
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 خرداد 1401 - 10:26
-

شمسایی: چاره‌ای نداشته باشیم، در تورنمنت تایلند شرکت می‌کنیم/ آرژانتینی‌ها تصمیم خود را به ما بگویند

شمسایی: چاره‌ای نداشته باشیم، در تورنمنت تایلند شرکت می‌کنیم/ آرژانتینی‌ها تصمیم خود را به ما بگویند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت در صورت برگزار نشدن دیدارهای دوستانه، شاگردانش در تورنمنت تایلند با رقبای آسیایی رقابت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل آرژانتین لغو شده است یا خیر گفت: نمی‌دانم. مکاتبه ما انجام شده، اما برخی کارها دست ما و فدراسیون نیست. دعوتنامه فدراسیون آرژانتین به ما رسید و اسامی بازیکنان تیم ملی را از ما خواستند، اما کار باید از طریق سفارتخانه پیگیری شود. اینکه می‌گفتند سیاست از فوتبال جداست، اصلاً درست نیست و روسیه با همه قدرتی که دارد، در مسابقات هیچ رشته‌ای شرکت نمی‌کند.

آرژانتینی‌ها تصمیم خود و دلیل آن را به ما بگویند
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسائل سیاسی در لغو احتمالی دیدار با آرژانتین مؤثر بوده است یا خیر، اظهار داشت: وقتی پروسه ۲.۵ ماهه هماهنگی مسابقه ناگهان متوقف می‌شود، نمی‌دانم چه مسئله‌ای در میان است. روز پنجشنبه با میرشاد ماجدی و احسان اصولی جلسه داشتیم و گفتم اگر بازی به‌خاطر مسائل خارجی لغو شود، می‌پذیرم، اما فدراسیون ما نباید کم‌کاری کند. سرمربی آرژانتین پیگیر وضعیت ما بود و از آرژانتینی‌ها می‌خواهیم تصمیم خود و دلیل آن را به ما بگویند.

ماجدی گفت اسپانیا را به ایران بیاوریم
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره وضعیت بازی با تیم ملی اسپانیا بیان کرد: با سرمربی اسپانیا مذاکره کرده‌ایم و ماجدی گفت این تیم را به ایران بیاوریم. ما در نامه‌های خود به کشورهای صاحب سبک فوتسال، درخواست بازی رفت و برگشت می‌کنیم. اولین بازی رسمی من مقابل روسیه، قهرمان وقت اروپا بود که پرش مرا ۱۰ برابر کرد. پس از آن با برزیل بازی کردیم که در دو بازی، هشت و هفت گل خوردیم و همین دیدارها باعث شد در جام ملت‌های آسیا ترسی نداشته باشم.

عربستان سرمایه‌گذاری زیادی در فوتسال می‌کند
شمسایی با انتقاد از تجربه پایین ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان ما اصلاً بازی‌های آسیایی را ندیده‌اند. تیم‌ها تا چند سال پیش در جام ملت‌های آسیا از ما می‌ترسیدند، اما شرایط متفاوت شده و کامبوج در دور انتخابی از ایران ترسی نداشت. فراموش نکنیم همه تیم‌های آسیایی به یک هشتم نهایی جام جهانی رسیدند و تیمی چون اسپانیا چند سال است فینال مسابقات اروپایی و جهانی را نمی‌بیند. عربستان به‌صورت پنهانی سرمایه‌گذاری زیادی روی فوتسال می‌کند و تیم‌های درجه اول باید تلاش کنند تا موفق باشند.

چاره‌ای نداشته باشیم، در تورنمنت تایلند شرکت می‌کنیم
وی در مورد احتمال شرکت تیم ملی ایران در تورنمنت شش‌جانبه فوتسال تایلند عنوان کرد: اگر چاره‌ای نداشته باشیم، در تورنمنت تایلند شرکت می‌کنیم و نامه سفر به این کشور را زده‌ایم. اگر بخواهیم به تایلند برویم، باید از غرب به شرق آسیا سفر کنیم؛ سپس به مرکز قاره می‌آییم و بعد به غرب آسیا بازمی‌گردیم. تغییر ساعت زیادی خواهیم داشت و سفر ما تا تایلند هشت ساعت طول می‌کشد.

بازیکن ما در آستانه جام ملت‌های آسیا نباید با مشکل مصدومیت یا تغذیه روبه‌رو شود
سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه بازی تدارکاتی باید ماکت مسابقه اصلی باشد، تصریح کرد: در دیدارهای دوستانه می‌خواهیم نظم تیمی و کنار هم بودن بازیکنان را ببینیم. تیم‌های ایرانی همیشه در شرق آسیا مشکل غذا داشتند و نباید بازیکن ما در آستانه جام ملت‌های آسیا، با مشکل مصدومیت یا تغذیه روبه‌رو شود. تورنمنت تایلند هشت روز قبل از جام ملت‌های آسیا به پایان می‌رسد و ۱۲ روز تا دیدار نخست ما فرصت باقی است.

تنها امید ما این است که بازیکنان ۸ هفته در لیگ برتر بازی می‌کنند
شمسایی با اشاره به برگزاری هفته‌های ابتدایی لیگ برتر فوتسال در آستانه آغاز جام ملت‌های آسیا به تسنیم گفت: تنها امید ما این است که بازیکنان تیم ملی، هشت هفته در لیگ برتر بازی می‌کنند. خوشحالم چند تیم مدتی است که تمرینات خود را سفت و سخت آغاز کردند و مشغول بدنسازی هستند. تیم ملی جای هماهنگی است، نه بدنسازی. هشت هفته لیگ برتر را کامل می‌بینم و توان فکری خودم را روی بازیکنانی می‌گذارم که آماده‌تر و با تفکرات ما هماهنگ‌تر باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

یکى نیست بِه این شمسایی بگه کسى براى تایلند ناز میکنه که در هر ماه حداقل دونا بازى درجه انجام بدهد نه تیم ملى ایران که تا امروز بهترین تیمى که باهاش بازى کرده افغانستان بوده که اونم مساوى کرده تو زمین خودمان !!! فقط لب و دهن هستید !!!