کد خبر : 221520
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 - 16:39
-

افشاریان: آینده خوبی در انتظار ناظران و داوران فوتسال خواهد بود

افشاریان: آینده خوبی در انتظار ناظران و داوران فوتسال خواهد بود

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خطاب به ناظران داوری فوتسال گفت:با برگزاری دوره های مختلف قصد داریم تا آینده خوبی را برای فوتسال کشور ترسیم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری فوتسال آقایان گفت:من در کنار شما هستم تا به جامعه فوتسال خدمات بیشتری دهم. امیدوارم با در اختیار گذاشتن آخرین قوانین و اطلاعات در بخش ناظری، ناظران روز به روز در وضعیت بهتری قرار گرفته تا شاهد آینده ای مطلوب در این بخش برای داوران و مخصوصا فوتسال باشیم. 

 

وی با تاکید بر این موضوع که احترام به پیشکسوت سرلوحه کار ما است، در ادامه بیان کرد:از اینکه در جمع پیشکسوتان داوری و ناظران حضور دارم بسیار خوشحالم. ما باید که احترام به پیشکسوت را سرلوحه کار خود قرار دهیم چرا که زحمت رشد و توسعه فوتسال بر گردن این عزیزان است. 

 

افشاریان گفت:از دپارتمان داوران، کمیته فوستال و فدراسیون فوتیال تشکر میکنم چرا که در شرایط سخت با تلاش خود برای برگزاری این دوره تلاش کرده و اکنون شما عزیزان در کنار هم هستید تا آخرن علم روز دنیا را در بحث ناظران داوری فرا گیرید. از شما می خواهم که رفتار حرفه ای داشته باشید و هدفمند پیش روید تا آن چیزی که شایسته فوتسال است، به آن برسیم. در تمامی بخش ها سطح بندی می کنیم تا برای توسعه فوتسال گام برداریم و در نهایت به آینده موفق فوتسال کمک کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.