کد خبر : 221489
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 - 12:38
-

جابری: برنامه هشت هفته اول لیگ برتر شنبه اعلام می‌شود

جابری: برنامه هشت هفته اول لیگ برتر شنبه اعلام می‌شود

برنامه هشت هفته ابتدایی لیگ هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، آرش جابری درباره دلیل اعلام نشدن برنامه هفته لیگ برتر فوتسال با وجود قرعه‌کشی این رقابت‌ها اظهار داشت: ۲۲ خرداد قرعه‌کشی فصل جدید را به میزبانی باشگاه فولاد زرند کرمان انجام دادیم.در همین جلسه برنامه هفته اول را اعلام کردم اما نیاز به تشریفاتی هم داشت. ابتدا باید تکلیف صعودکننده مشخص می‌شد که پس از برگزاری‌های بازی‌های ۲۹ خرداد دو تیم گهر زمین سیرجان و صنایع پشتیبانی هرمزگان لیگ برتر صعود کردند.

وی افزود: با ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر فصل گذشته نامه‌نگاری‌هایی انجام دادیم. آنها تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارند تا سالن‌های محل برگزاری بازی‌های خود را به ما اعلام کنند. تا پایان وقت اداری روز گذشته چهار باشگاه گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان، فرش‌آرای مشهد و همچنین سن‌ایچ ساوه سالنهای خود را معرفی کردند. منتظریم سایر باشگاه‌ها امروز سالن خود را اعلام کنند. تیم‌هایی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کردند تا پایان وقت اداری چهارشنبه برای این کار فرصت دارند. ان‌شاءالله شنبه برنامه هفته اول تا هشتم مسابقات یعنی تا اول شهریور را اعلام خواهیم کرد. 

سرپرست سازمان لیگ فوتسال اضافه کرد: طبق جلسه‌ای که با وحید شمسایی سرمربی تیم ملی و اصولی ریاست کمیته فوتسال داشتیم، ۸ هفته مسابقات را برگزار خواهیم کرد. پس از آن لیگ تعطیل می‌شود. در واقع نیم‌فصل را در پایان هفته هشتم اعلام خواهیم کرد تا اردوهای آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در آوردگاه جام ملتهای آسیا برگزار شود. پس از جام ملت‌ها نیز که امیدواریم با قهرمانی تیم ملی همراه شود، ادامه لیگ برتر را پیگیری خواهیم کرد. در اسفند ۱۴۰۱ هم لیگ را به اتمام می‌رسانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.