کد خبر : 221568
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 تیر 1401 - 11:40
-

رادپور:عزم همگانی در قم برای عدم تیمداری ما وجود دارد/به مسئولین تا فردا مهلت می دهم/باور نمی کنم چنین بازیکنان خوبی جذب کرده باشیم

رادپور:عزم همگانی در قم برای عدم تیمداری ما وجود دارد/به مسئولین تا فردا مهلت می دهم/باور نمی کنم چنین بازیکنان خوبی جذب کرده باشیم

مدیرعامل باشگاه فردوس قم آخرین وضعیت این تیم را تشریح کرد.

علی رادپور مدیرعامل باشگاه فردوس قم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در مورد آخرین وضعیت این تیم برای حضور در لیگ برتر فوتسال گفت: ما همه جوره زور می زنیم تا این تیم را برای حضور در لیگ برتر آماده کنیم اما به نظر می رسد عزمی همگانی وجود دارد که این تیم در لیگ شرکت نکند. در حالی که استانداری و اداره کل ورزش و جوانان وعده هایی به ما دادند آنها عملی نشده است. هر وقت هم انتقاد می کنیم به ما خرده می گیرند و هر وقت مصاحبه حمایتی می کنیم خبری از آنها نمی شود.

رادپور ادامه داد: چیزی تا شروع لیگ نمانده اما هنوز تمرینات را استارت نزده ایم. به بازیکنان گفته ام که انفرادی تمرین کنند. این تیم اعتبار و آبروی قم است و اگر دستاوردی هم داشته باشد برای مسئولان قم خواهد بود. دائم حرف از حمایت می زنند اما خبری نیست. من گفتم یک سوم بودجه تیم را بدهید تا من پولی برای عقد قرارداد با بازیکن و مربی داشته باشیم اما خبری نیست. مدیرکل ورزش و جوانان قم به تازگی در این سمت منصوب شده و اگر تیم در مسابقات شرکت نکند یا سقوط کند بعد از ۱۵ سال قم بدون تیم خواهد ماند و این لکه ننگ در کارنامه او ثبت می شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان خوبی با تیم قرارداد داخلی بسته اند که قابل تصور نیست تائید کرد: بازیکنان خوبی جمع کردیم که برای خودمان هم قابل تصور نیست. مسعود عباسی پیشنهادی ۶۰۰ میلیونی داشته اما در قم مانده است. بازیکنان خوب دیگری هم داریم اما پولی نداریم که به آنها بدهمی و فعلا تیم روی هواست.

رادپور از مذاکره با دو مربی برای هدایت تیم خبر داد و افزود: دقیقا به دلیل نامشخص بودن وضعیت مالی انتخاب سرمربی نیز متوقف شده است.امیر شمسایی که از دوستان خوب من است برای حضور در قم ابراز تمایل کرد اما چون وضعیت مالی تیم مشخص نیست با او هم توافق نکردیم.

مدیرعامل باشگاه فردوس قم از مذاکره با چند اسپانسر خبر داد و افزود: با چند شرکت معتبر مذاکره کردیم.یکی از آنها به واسطه شناختی که از من داشتند برای سرمایه گذاری ابراز تمایل کردند اما استانداری قم حتی از آنها دعوت نکرد تا جلسه ای بگذارد و آنها هم دلسرد شدند. در حال حاضر وضعیت تیم مشخص نیست واگر استانداری و اداره ورزش و جوانان هم تا فردا وضعیت تیم را مشخص نکنند دیگر صبر نخواهیم کرد و در نامه ای رسما کناره گیری خود را اعلام می کنیم. هر روز شاهد پیام های زیاد هواداران قم هستیم که نگران وضعیت تیم هستند اما خبری از حمایت مسئولین نیست تا این هواداران هم دلسرد شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.