کد خبر : 221792
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1401 - 19:08
-

اعتراض تیم‌ها به تعطیلی طولانی مدت‌ لیگ برتر فوتسال؛ مدت زمان اردوهای تیم ملی منطقی است؟

اعتراض تیم‌ها به تعطیلی طولانی مدت‌ لیگ برتر فوتسال؛ مدت زمان اردوهای تیم ملی منطقی است؟

برخی از مربیان لیگ برتری فوتسال به تعطیلی بلند مدت این مسابقات معترض هستند و مدت زمان اردوهای تیم ملی را غیر منطقی می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سازمان لیگ برتر فوتسال برنامه هفته نخست تا هشتم لیگ را اعلام کرده که طبق آن لیگ در روز ۲۳ تیر شروع و نیم فصل آن در روز یکم شهریور ماه به پایان می‌رسد. بعد از این تعطیلی، بازیکنان ملی‌پوش به اردوی تیم ملی رفته و خود را برای حضور در جام ملت‌های فوتسال آسیا آماده می‌کنند. 

جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۳ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۱ در کویت برگزار می‌شود و شاگردان وحید شمسایی باید با تیم‌های لبنان، اندونزی و چین تایپه در مرحله گروهی رقابت کند. 

با نگاه به زمان برگزاری جام ملت‌ها می‌بینیم که بازیکنان ملی‌پوش به مدت دو ماه باید از باشگاه‌های خود دور باشند و همین موضوع باعث شده تا برخی مربیان در این خصوص معترض باشند. البته آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفت‌وگویی کوتاه در این خصوص عنوان کرد که باشگاه‌ها در زمان قرعه‌کشی از این موضوع آگاهی داشتند و هیچ اعتراضی نسبت به این مساله وجود نداشته است.

این تعطیلی دو ماهه در حالی رخ داده که پیش از این و در زمان سرمربیگری سیدمحمد ناظم‌الشریعه، اردوهای تیم ملی پیش از حضور در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۸ به مدت ۲۰ روز بوده که در نهایت نیز با قهرمانی این تیم در این مسابقات به پایان رسید. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.