کد خبر : 221766
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1401 - 12:24
-

شروع مدعیان با تازه واردها/کار سخت گیتی پسند،مس و کراپ

شروع مدعیان با تازه واردها/کار سخت گیتی پسند،مس و کراپ

سه مدعی لیگ در شروع بازی ها کار دشواری دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،سازمان لیگ فوتسال دیروز برنامه هشت هفته ابتدایی لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس گیتی پسند روز ۲۳ تیر با سپاهان اصفهان روبرو می شود و در روز ۲۴ تیر هم دو مدعی دیگر یعنی مس سونگون و کراپ الوند به ترتیب با زندی بتن کلاردشت و قند کاترین آمل روبرو می شوند.

روز ۲۳ تیر گیتی پسنددر حالی در سالن پیروزی مهمان سپاهان اصفهان است که حریف آنها رسماکناره گیری خود از لیگ برتر را اعلام کرده و این روزها شایعات مختلفی در مورد فروش امتیاز این تیم به گوش می رسد. ابتدا خبر از توافق با یک اسپانسر کاشانی به گوش رسید اما حالا زمزمه های حضور تیم در تهران قوی تر است و هر چه باشد گیتی پسند در هفته اول با سپاهان روبرو نخواهد شد تا ناشناخته بودن حریف کار این تیم را دشوار کند.

فردای این روز هم مس سونگون میزبان زندی بتن کلاردشت است.این در حالی است که زندی بتن نیز برنامه ای برای حضور در لیگ برتر ندارد و خبری از تیمداری آنها نیست. از طرفی وضعیت فروش امتیاز این تیم هم در هاله ای از ابهام قرار دارد و شاید این تیم بدون فروش امتیاز منحل شود. هر چه باشد مس سونگون نیز در هفته اول حضور پر ابهامی خواهد داشت و شاید با حریفی ناشناخته و تازه وارد روبرو شود.

سومین تیم مدعی لیگ یعنی کراپ الوند هم باید از قند کاترین آمل پذیرایی کند.آملی ها با خرید امتیاز راگا از مدت ها قبل استارت زده اند اما تیمی تازه وارد و ناشناحته محسوب می شوند که این امر کار شاگردان خوراکچی را در گام اول دشوار می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.