کد خبر : 221753
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1401 - 9:28
-

یاری: اردوهای خوب مسیر قهرمانی را هموار کرد

یاری: اردوهای خوب مسیر قهرمانی را هموار کرد

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال زنان عراق گفت: قهرمانی این تیم در غرب آسیا به دلیل حضور آنها در اردوی تدارکاتی ایران بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، شهناز یاری پس از کسب عنوان قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان عراق در مسابقات قهرمانی غرب آسیا، اظهار داشت: حدود یک ماه زمان داشتیم تا برای مسابقات غرب آسیا این تیم را آماده کنیم. در این مدت کوتاه  باید هم انتخابی و هم آماده‌سازی تیم را جهت حضور در مسابقات انجام می‌دادیم که کار ساده‌ای نبود.

وی افزود: برنامه‌ریزی ما روی کلیات کار بود و این تیم هنوز در اول راه قرار دارد که پس از بازگشت از مسابقات، کار اصلی ما آغاز خواهد شد. سعی کردیم تمرکزمان را روی ساختار دفاعی بگذاریم و در کنار آن از نظر روانی بازیکنان را مهیای بازی کنیم. همزمان با ارزیابی ظرفیت بازیکنان، در کنار کار تیمی، روی ذهن برنده کار کردیم و نتیجه آن قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا بود.

سرمربی تیم سابق تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: علی‌ رغم اینکه اردوی تیم ملی فوتسال زنان عراق در ایران حاشیه‌های زیادی را برای ما ایجاد کرد اما با علم به این قضیه در ایران اردو برگزار کردم. چهار مسابقه بسیار ارزشمند و بازی دوستانه بسیار خوب را برای بازیکنانم در نظر گرفتم.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد کار در ایران رقم خورد. قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان عراق در غرب آسیا به دلیل حضور آنها در اردوی تدارکاتی ایران بود.

تیم ملی فوتسال زنان عراق در حالی روز گذشته با هدایت شهناز یاری توانست جام قهرمانی را در مسابقات غرب آسیا در کشور عربستان بالای سر برد که به تازگی توسط سرمربی ایرانی خود تشکیل شده است.

شهناز یاری اواخر اردیبهشت ماه به پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق برای تشکیل تیم ملی عراق پاسخ مثبت داد و برای نخستین بار تیمی بدون تجربه را به عنوان قهرمان مسابقات غرب آسیا رساند.

تیمی که نه تنها میزبان این رقابت‌ها یعنی عربستان را شکست داد بلکه از سد فلسطین و کویت هم گذشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زيبا یکشنبه , ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

خانوم !! شما با یک برنامه هدفمند و از قبل طراحى شده دنبال تحقیر تیم ملى فوتسال بانوان بودید و یک بازى جنجالى با تیم ملى خیالى خودتان برگزار کردید و دنبال استفاده تبلیغاتى از آن بازى بودید که با هوشیارى حراست و عوامل امنیتى نقشه سرم شما خنثى شد وگرنه فوتسال ملى را تحقیر میکردید
در حال حاضر هم دنبال بزرگ کردن یک جام درجه آسیا براى بانوان عراق هستید که بزودى دست شما رو خواهد شد چون فوتسال آسیا بدون ایران -ژاپن – تایلند -چین و… اصلا ارزش فنى ندارد