کد خبر : 221830
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 تیر 1401 - 14:58
-

چرا هیچ کسی صدایش از برنامه‌ریزی لیگ درنمی‌آید؟

شمس: قهرمانی در آسیا آنقدر اولویت ندارد/ جنتی به عنوان نماینده باشگاه‌ها باید اعتراض می‌کرد/ تیم عراق در این مدت رشد بسیار خوبی داشته است

شمس: قهرمانی در آسیا آنقدر اولویت ندارد/ جنتی به عنوان نماینده باشگاه‌ها باید اعتراض می‌کرد/ تیم عراق در این مدت رشد بسیار خوبی داشته است

مدیرفنی تیم فوتسال قند کاترین آمل گفت: با برنامه‌ریزی لیگ برتر، تیم‌ها باید همیشه در مسافرت باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: موفقیت‌های تیم عراق نشان داد که آن‌ها با سیدمحمد ناظم‌الشریعه رشد بسیار خوبی داشتند.

حسین شمس در خصوص صعود تیم ملی فوتسال عراق به عرب‌کاپ با هدایت سیدمحمد ناظم‌الشریعه، اظهار داشت: واقعا باید به ناظم‌الشریعه تبریک گفت. او با عراق نتایج بسیار خوبی گرفته و کویتی را که همیشه عراق را می‌برد، شکست داده است. عراق توانست عربستان را هم در مرحله قبلی از پیش رو بردارد. عربستانی‌ها هم در مسابقات قبلی توانسته بودند عراق را شکست دهند. این نشان می‌دهد تیم عراق در این مدت رشد بسیار خوبی داشته است. 

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که مربیان ایرانی همه جا می‌درخشند و خوب کار می‌کنند. امیدوارم عراق در فینال نیز بتواند مراکش را شکست دهد تا ناظم‌الشریعه با تیمش قهرمان عرب کاپ شود. 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کرد ناظم‌الشریعه بتواند در دوئل با کاکائو سرمربی برزیلی کویت موفق باشد یا نه، گفت: چون عراق دفعه قبلی نتوانست مقابل کویت پیروز باشد، فکر می‌کردیم که این بار هم همان نتیجه رقم بخورد اما این برد نشان داد که مربیان ایرانی هرچقدر زمان می‌گذرد و بیشتر کار می‌کنند، بیشتر پیشرفت خواهند کرد.  

شمس در مورد حضور مربیان ایرانی در جام ملت‌های فوتسال آسیا نیز عنوان کرد: به طور حتم مربیان ایرانی در آن مسابقات می‌توانند از گروه خود صعود کنند. امیدوارم محمد هاشم‌زاده با اندونزی بتواند همراه با ایران به دور بعدی راه پیدا کند و در طرف دیگر ناظم‌الشریعه نیز با عراق موفق شود به دور بعد صعود کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان و بازی‌های تدارکاتی این تیم تصریح کرد: خیلی خوشحال هستم که به عنوان یک رسانه، خوب تحلیل می‌کنید و کسی نمی‌تواند شما را فریب بدهد. در ابتدا قول دادند با آرژانتین و برزیل باری می‌کنیم اما حالا رسیدیم به تورنمنت تایلند. با این برنامه‌ریزی‌ هم که کمیته فوتسال دارد، باشگاه‌ها باید تاوان بدهند.

مدیرفنی تیم فوتسال قند کاترین آمل ادامه داد: با برنامه‌ریزی لیگ برتر، تیم‌ها باید همیشه در مسافرت باشند. چرا هیچ کسی صدایش در نمی‌آید؟ مارکوپولو انقدر سفر نمی‌کند که تیم‌های لیگ برتری باید سفر کنند. این موضوع تیم‌ها را نابود می‌کند. نمی‌دانم چگونه به این نتیجه رسیدند که برای آماده‌سازی تیم ملی دو ماه تعطیلی داشته باشیم. علیرضا جنتی باید به عنوان نماینده باشگاه‌ها منافع تیم‌ها را در نظر می‌گرفت و به این برنامه‌ریزی اعتراض می‌کرد. 

شمس عنوان کرد: قرار نیست در هر جلسه‌ای که در این خصوص برگزار می‌شود، به نفع تیم ملی تصمیم بگیرند. همه با تیم ایران در جام‌ ملت‌های آسیا قهرمان شدند. قهرمانی در آسیا برای ایرانی که همیشه در آن قهرمان بوده انقدر اولویت ندارد. تیم‌ها میلیاردی خرج می‌کنند و باید برای هتل و هواپیما هزینه‌های بسیار سنگینی پرداخت کنند. بازیکنان با این نحوه برگزاری، فرسوده می‌شوند و جنازه آن‌ها به تیم ملی می‌رسد. چرا یک متخصص نمی‌نشیند برنامه‌ریزی درستی داشته باشد. ما که اعتراض کردیم اما ظاهرا گوش شنوایی نیست. از سازمان لیگ خواستار این هستم که در این مورد تجدید نظر کند. 

وی افزود: وقتی بازی‌ها هفت روز یکبار برگزار شود، به نفع تیم ملی است و سرمربی تیم می‌تواند به خوبی بازیکنانش را انتخاب کند. تیم ملی ۱۵ روز بازی دارد و باشگاه‌ها باید تاوان آن را بدهند. من هم سرمربی بودم و می‌دانم تیم ملی باید ۷۲ سالعت قبل از بازی در اختیار کادرفنی قرار بگیرد. کجای فیفا نوشته که بازیکنان ۲ ماه در اختیار تیم ملی باشند. بعد می‌گویند ما قهرمان این کار هستیم و در فوتسال متخصصیم. ایران با مربیان مختلف توانسته ۱۲ بار بدون جنجال و حرف و حدیث قهرمان آسیا شود. آن‌ها دو هفته‌ای می‌رفتند و با قهرمانی برمی‌گشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین دوشنبه , ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

چقدر سرمایه ملی و انسانی این مملکت داره هرز می‌ره حتما باید بروند خارج به دیگران خدمت کنندون اینجا همه بهشون فحش میدهند

ناشناس سه شنبه , ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۰۵

حسین دربدر