کد خبر : 221846
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 7:40
-

اوضاع بحرانی نماینده قم در لیگ برتر/بوی انحلال به مشام می رسد

اوضاع بحرانی نماینده قم در لیگ برتر/بوی انحلال به مشام می رسد

اوضاع نماینده قم برای حضور در لیگ برتر بحرانی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در حالی که کمتر از هجده روز به شروع لیگ برتر مانده است هر روز خبرهای تلخ تر شرایط حضور نماینده قم در لیگ برتر را دلهره آورتر ، پیچیده تر و غیرممکن تر می کند.

یک ماه بعد از پایان لیگ برتر فصل گذشته بود که رسول قلی زاده مالک نماینده قم به علت بی تفاوتی دامنه دار مسئولین و نبود عزم جدی جهت حمایت استانی از نماینده قم هشدار داد تا جایی که مجبور شد حتی به گزینه فروش امتیاز به خارج از استان فکرکند اما موج شدید انتقادات باعث شد تا گزینه فروش به فراموشی سپرده شود .در ادامه رسول قلی زاده باز هم در صدد جذب اسپانسر رفت اما انگار گوش شنوایی وجود نداشت .
سرانجام علی رادپور از صنعتگران فعال قمی به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه منصوب شد تا یک چهره جدید با شیوه کار جدید به دنبال جذب حامی مالی برود .در ابتدا خبرهای خوشی شنیده شد و حتی پیگیری های رادپور تا حدی جواب داد ولی هر چه بیشتر زمان میگذشت؛ و هر راهی که قبلا رسول قلی زاده هم برای جذب اسپانسر طی کرده بود ، توسط رادپور هم چه از طریق مسئولین چه از طریق شرکت ها به بن بست خورد تا اینکه رادپور هم از سمت مدیر عاملی باشگاه کناره گیری کند .
در چند روز گذشته هم اگر چه همچنان تلاش ها ادامه داشته اما نتیجه عملی نداشته تا جایی که دیروز علی مسعودی هم با تقدیم استعفای خود ناامیدی کامل خود را اعلام کرد.
در اخر هم مسعود عباسی پدیده فصل گذشته باشگاه که می خواست علی رغم پیشنهادات یک فصل دیگر برای نماینده قم به میدان برود و دین خود را ادا کند به ناچار امروز با عقد قرارداد راهی قند کاترین آمل شد.
حالا علاوه بر جدایی عباسی ، ایثاری و بشری هم پیش از این راهی سن ایچ شدند و مهدی رستمی هم به مس پیوسته است .
اکنون که نزدیک به دو هفته به شروع مسابقات بیشتر نمانده همچنان تیم بودجه و حامی مالی ندارد و نتوانسته با بازیکنان مورد نظر و کادر جدید قرارداد ببند.
این حق مهد فوتسال ایران و تنها نماینده استان در لیگ برتر رشته های گروهی نیست.
افسوس و صد افسوس که این همه هزینه در بخش های مختلف می شود ولی کم ترین بودجه هم به این تیم اختصاص داده نمی شود تا تنها دلخوشی جوانان این استان هم در معرض فروپاشی قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.