کد خبر : 221862
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 14:07
-

مالک چیپس کامل در گفتگو با Fut5al :

هجمه‌های بیرون گودنشین‌ها ما را دودل کرده بود/ امسال چیپس کامل بهتری را می‌بینید/ از آنها که به داخلی پایبند نماندند شکایت می‌کنیم/ بی‌غم نخواست سرمربی باشد

هجمه‌های بیرون گودنشین‌ها ما را دودل کرده بود/ امسال چیپس کامل بهتری را می‌بینید/ از آنها که به داخلی پایبند نماندند شکایت می‌کنیم/ بی‌غم نخواست سرمربی باشد

مالک باشگاه چیپس کامل مشهد گفت: ما امسال به دلیل شرایط سخت اقتصادی و همچنین هجمه عده‌ای از بیرون گودنشین‌ها در حقیقت برای ادامه حضور در لیگ‌برتر دودل شده بودیم اما در نهایت یاعلی گفتیم.

مهندس مجتبی رنجوری مالک باشگاه چیپس کامل مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: سال گذشته که در روزهای آغازین لیگ امتیاز خریدیم برنامه ما برای ماندن در لیگ‌برتر بود که شکر خدا به همت و تلاش مجموعه تیم و بازیکنان و کادر و … ما حدود چهار یا پنج هفته مانده به پایان بازی‌ها ماندنی شدیم در حالی که ابتدای کار همه ما را گزینه قطعی سقوط می دانستند.

او افزود: برنامه امسال ما همانطور که سال قبل هم برنامه‌ریزی و اعلام کرده بودیم حضور در نیمه بالایی جدول است و اگرچه برخی ناملایمت‌ها، هجمه‌های ناجوانمردانه و رفتارهای عجیب از سوی برخی افراد و بیرون گودنشین‌ها در شهر ما که دستشان به تیم نمی‌رسید رقم خورد اما با قدرت کارمان را می‌کنیم و همچنان بر پلنی که چیده‌ایم استوار هستیم.

رنجوری تصریح کرد: واقعا در برهه‌ای دلسرد و ناامید شدیم چراکه برخی رفتار و نامهربانی‌ها مایوس مان کرده بود و دلیلش را نمی‌دانستیم که چرا باید در چنین فضایی تیمداری کنیم ولیکن دوستان ما بیشتر از نامهربانان بودند و پس از جلساتی که با هیات فوتبال و اداره کل ورزش جوانان برگزار کردیم در نهایت باز هم بر اساس توانمندی های مجموعه خودمان تصمیم گرفتیم که ادامه بدهیم.

مالک چیپس کامل مشهد با بیان اینکه امسال تیم به مراتب بهتری را نسبت به سال گذشته خواهید دید، گفت: ما امسال در حقیقت یک بازیکن را از دست دادیم که به قند کاترین آمل رفت اما دیگر عزیزانی که امسال در تیم ما نیستند عملا به دلایلی متفاوتی از مصدومیت و محرومیت‌های انضباطی و .. بسیار کم بازی برای چیپس کردند و نتوانستند در هفته‌های آخر کار خاصی برای چیپس بکنند.

او افزود: ما به جای آنها امسال بازیکنان خوبی گرفته‌ایم. با نظر کادر فنی امسال مینویی، امانی و دو تن از بازیکنان بسیار خوب تیم‌ملی افغانستان را اضافه کرده‌ایم و با چهره‌های جوانی که از رده‌های پایین وارد تیم شده‌اند باید بگویم تیم بهتری نسبت به سال گذشته داریم. ما امسال فرصت خوبی برای دوران بدنسازی داشتیم و همین امروز هم تیم را برای آماده‌سازی هرچه بهتر به تورنمنت چهارجانبه بابل اعزام کرده‌ایم تا نقاط قوت و ضعف خود را پیش از شروع مسابقات بشناسیم. از خیلی تیم‌ها جلوتر هستیم و شرایطی داریم که انشاالله پیش هواداران خود سربلند خواهیم شد.

رنجوری با اشاره به اینکه باشگاه چیپس با چهار بازیکن قرارداد داخلی امضاء کرده اما با خلف وعده آنها و عقد قرادادشان با باشگاه دیگری مواجه شده، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل هجمه‌هایی که برخی دوستان ایجاد کردند بازیکنانی مثل رحیمی، خدادادی و… با ما داخلی هم امضاء کردند و همچنین برخی را خودمان بلیط گرفتیم و در مشهد اسکان دادیم و بخشی از مسائل مالی هم میان ما رد و بدل شد اما این بازیکنان خلف وعده کردند و این حق برای ماست که به جهت تضییع منافع باشگاه احقاق حق کنیم.

او ادامه داد: تا به حال نشنیده بودیم که بازیکنی به خاطر کادرفنی خاصی بیاید و بگوید فلانی باشد هستیم و نباشد نیستیم و … اما در نهایت قرارداد داخلی داشتیم و اینکه فدراسیون چه حقی برای ما قائل خواهد شد را باید شکایت کنیم تا ببینیم. البته که امسال همه تیم‌ها این مشکل را داشتند و بیشترین بحث بازیکنان در بیشتر این اتفاقات این بود که قیمت خود را بالا ببرند. فدراسیون حتما باید راهکار پیدا کند و در بحث فوتسال به طور جدی ورود کند.

مالک باشگاه چیپس کامل همچنین از سرمربیگری محسن جنگی برای فصل آینده به طور رسمی خبر داد و گفت: آقای جنگی از مشاوران فنی باشگاه بوده و ایشان چه سرمربی باشد و چه نباشد عضوی از خانواده چیپس کامل است. امسال ما می‌خواستیم از پتانسیل بومی استفاده کنیم اما هیچ کدام از گزینه‌هایی که سراغشان رفتیم بحث سرمربیگری را قبول نکردند و گفتند به عنوان مشاور خواهند آمد که باز ما قبول نکردیم. البته که مجید مرتضایی منتظر خبر ما بود اما به جهت اولویت ما و قول اولیه‌ای که از بی‌غم گرفته بودیم قرار شد منتظر خبر ما بمانند که زمان‌بر شد و در نهایت هم آقای بی‌غم سرمربیگری ما را قبول نکرد و ما تصمیم گرفتیم که با محسن جنگی جلو برویم.

رنجوری در پاسخ به شایعه مشکلات مالی این تیم و خطر بازگشت امتیاز این تیم به منصوری قرچک متذکر شد: این همه از همان دست هجمه‌های دوستان بود که خوشحالم مطرح شد. باید از آقای تقوی ابتدا تشکر کنم که سال گذشته با ما همکاری کردند و همه چیز هم به روال خود جلو رفت. ما در حساب و کتاب خود تنها ۱۴۰میلیون تومان باقیمانده که دو چک داده بودیم که یکی پاس شد و دیگری هم در حال کارسازی هستیم تا به طول کامل تسویه انجام شود و مشکلی نیست.

او در خاتمه خطاب به برخی شایعه‌سازی‌ها یادآور شد: من خواهشی که از همه دوستان در استان دارم این است که به چیپس به عنوان دومین سهمیه استان خراسان به چشم یک فرصت نگاه کنند. این چرخ خواهد چرخید و شاید در آینده شما به همین باشگاه بیایید. لطفا بر علیه باشگاه چیپس کامل جوسازی نکنند که بازیکن نیامده بلافاصله فرار کند. شایعاتی مثل اینکه با سرمربی نمی‌توانید کار کنید، تیم خوب بسته نشده و … در شان شما نیست. ما باید بزرگتر فکر کنیم و به چیپس کامل به عنوان آبروی فوتسال استان نگاه کنیم که اگر چنین باشد به عوض هجمه‌سازی، کمکش خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.