کد خبر : 221901
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 تیر 1401 - 13:15
-

شهروند در آستانه بازگشت به لیگ برتر/سازمان لیگ به ساروی ها آماده باش داد

شهروند در آستانه بازگشت به لیگ برتر/سازمان لیگ به ساروی ها آماده باش داد

شنیده می شود شهروند ساری به زودی به لیگ برتر باز خواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که ۱۵ روز تا آغاز لیگ برتر فوتسال باقی مانده هنوز وضعیت سه تیم سپاهان اصفهان،زندی بتن کلاردشت و فردوس قم مشخص نیست. در مورد سپاهان بحث واگذاری امتیاز این تیم مطرح است و به نظر می رسد ظرف چند روز آینده و تا پیش از شروع لیگ این نقل و انتقال قطعی شود و احتمالا امتیاز این تیم به سفیر گفتمان تهران برسد.

اما وضعیت فردوس قم و زندی بتن کلاردشت در هاله ای از ابهام است.فردوسی ها با استعفای مدیرعامل و سرپرست تیم روبرو شدند و همچنان در به در به دنبال اسپانسر هستند اما به نظر می رسد در نهایت در لیگ برتر شرکت کنند.

تنها تیمی که وضعیت کاملا نامشخصی دارد زندی بتن کلاردشت است که باید حضور آنها در لیگ برتر را منتفی دانست.این تیم حتی قصد فروش امتیاز خود را هم ندارد. در این زمینه شنیده می شود سازمان لیگ به دو تیم حفاری خوزستان و شهروند ساری آماده باش داده تا خود را برای جایگزینی تیم های انصرافی آماده کنند.

شنیده می شود ۱۸ تیر آخرین فرصت تیم ها برای اعلام آمادگی است و در صورتی که هر کدام از این سه تیم در لیگ برتر شرکت نکنند تیم های دیگر حایگزین می شوند. با توجه به اینکه احتمالا عدم حضور زندی بتن کلاردشت قطعی باشد شانس شهروند ساری برای حضور در لیگ برتر بالاست.

از یک سو امتیاز زندی بتن درون استان به شهروند ساری خواهد رسید و این جابجایی با کمترین وقت و دردسر امکان پذیر خواهد بود.

از حیث جایگاه دو تیم حفاری خوزستان و شهروند ساری در لیگ برتر گذشته برای جایگزینی زندی بتن نیز گرچه حفاری به خاطر تفاضل گل بهتر در رده سیزدهم ایستاد اما در هر دو بازی رودررو شهروند ساری بازی را برده تا با توجه به قانون بازی رودررو، شانس تیم سعید نجاریان برای حضور در لیگ برتر بیشتر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۱۰

بازم آقای نجاریان بازم پارتی بازی