کد خبر : 221872
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 تیر 1401 - 7:33
-

شوک صمیمی به تیم ملی/علیرضا در لیست شمسایی بود

شوک صمیمی به تیم ملی/علیرضا در لیست شمسایی بود

علیرضا صمیمی یکی از نفراتی بود که شمسایی قصد داشت او را به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علیرضا صمیمی دروازه بان مطرح فوتسال ایران بامداد امروز در پستی اینستاگرامی و همزمان با سالروز تولد خود از تیم ملی خداحافظی کرد. دروازه بان کم حاشیه ای که در سال های اخیر کم فراز و نشیب بود و همین عامل باعث شد تا به عنوان دروازه بان اول تیم ملی فوتسال فعالیت کند.

صمیمی در حالی تصمیم به خداحافظی گرفت که پس از جام جهانی فوتسال برای دو بازی با ایتالیا توسط ناظم الشریعه به تیم ملی دعوت نشد و در ادامه نیز شمسایی برای مقدماتی جام ملت های آسیا نام او را در لیست مدعوین قرار نداد با این حال شنیده می شود با توجه به اهمیت بازی های جام ملت ها آسیا و همچنین نبود بازی های تدارکاتی مناسب برای محک بیشتر دروازه بان ها، شمسایی که اعتقاد زیادی به علیرضا صمیمی دارد قصد داشت این دروازه بان را برای مرحله نهایی مسابقات در لیست بازیکنان دعوت شده قرار دهد و سنگربان اصلی تیم ملی باشد اما با این خداحافظی عملا شوک بزرگی به تیم ملی وارد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالى چهارشنبه , ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۵

وحید شمسایی و باندش بِه اسم جوانگرایى دارند تیشه به ریشه فوتسال مى زنند و با باند بازى که در تیم ملى راه انداختند بازیکنان آماده و با تجربه تیم ملى را مجبور مى کنند خدا حافظى زودتر از موعد را از تیم ملى انجام بدهند خدا از شما ها نگذره که به فوتسال ملى ضربه مى زنید

افشین چهارشنبه , ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

علی صمیمی قبل از هر چیز انسان خوبی است و این برای کافیست