کد خبر : 221908
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 تیر 1401 - 20:04
-

حسن رنگرز عضو افتخاری باشگاه کاترین آمل شد؛

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: کاترین اتفاق بی‌نظیری در ورزش آمل رقم می‌زند

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: کاترین اتفاق بی‌نظیری در ورزش آمل رقم می‌زند

حسن رنگرز در دیدار با مدیران باشگاه کاترین آمل از اقدام به تیم‌داری این مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در دیدار با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاترین آمل که باحضور رییس اداره ورزش و جوانان و رییس هیئت فوتبال آمل برگزار شد با بیان اینکه ما در رشته فوتسال همه افتخارات خود را مدیون حسین شمس هستیم و بسیار ارزشمند است که ایشان در تیم کاترین حضور دارند، گفت: از تیمداری مجموعه کاترین قدردانی می‌کنیم و با افتخار و تمام قد در خدمت تیم فوتسال لیگ برتری کاترین هستیم. 

 

وی افزود: از مهندس امینی ممنونیم که در این فضای اقتصادی در عرصه ورزش و صنعت فعالیت می‌کنند و مصداق بارز پهلوانی هستند. 

 

رنگرز ادامه داد: شرکت کاترین مسئولیت اجتماعی خود را به بهترین نحو ممکن انجام داد و نگاه بلندی که مدیرعامل تیم درخصوص اخلاق دارد بسیار باارزش است. 

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهارداشت: وقتی می بینیم مولفه های تیم داری حرفه ای از سوی تیم کاترین رعایت می گردد بسیار ارزنده می باشد و ورزش مازندران سرشار از استعداد است که خیراندیشان بااراده همچون مهندس امینی در استان کم داریم و مطمئن هستیم باحضور کاترین، اتفاق بی نظیر در ورزش آمل رقم می خورد. 

رنگرز افزود: می دانیم برای میزبانی مردم در روزهای برگزاری مسابقه دچار مشکل می‌شویم زیرا مردم آمل ورزش را می‌فهمند و با ورزش زندگی می‌کنند؛ همچنین مدیریت حضور ۹ تیم لیگ برتری در شهرستان آمل کار آسانی نیست و تمام تلاش خود را می کنیم تا نسبت به ساماندهی سالن پیامبر اعظم آمل اقدامات شایسته‌ای انجام شود. 

 

وی ادامه داد: مجموع عملیات بهسازی سالن پیامبراعظم آمل حدود ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برآورد هزینه شده و ضرورت دارد سالن از این فضا خارج شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.