کد خبر : 221886
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 تیر 1401 - 11:18
-

یک روایت از خداحافظی ناگهانی گلر پرافتخار؛

انگار کمپ تیم‌ملی داغ صمیمی را تازه کرد (عکس)

انگار کمپ تیم‌ملی داغ صمیمی را تازه کرد (عکس)

علیرضا صمیمی گلر بااخلاق و فنی تیم‌ملی فوتسال ایران به شکلی ناگهانی از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علیرضا صمیمی سنگربان افتخارآفرین تیم‌ملی فوتسال که عناوین متعدد آسیایی و جهانی را با درخشش خود برای فوتسال ایران به ارمغان آورده و همچنان می‌توانست از بازیکنان اثرگذار ایران باشد، روز گذشته در اقدامی ناگهانی با انتشار پستی از تیم‌ملی فوتسال ایران خداحافظی کرد و بهانه این تصمیم فوری خود را هم تقارن با روز تولدش عنوان کرد که قابل تأمل بود.

صمیمی که در جام‌جهانی لیتوانی به دلیل نداشتن ساختار دفاعی مناسب تیم‌ملی ابتدا بیشترین فشار را درون دروازه تجربه کرده و پس از آن هم با خیل هجمه‌هایی انتقادی به عملکرد تیم‌ملی که انگشت اتهام را بعضاً به سمت عدم کارایی او گرفته بود مواجه شد، دیگر به اردوی تیم‌ملی دعوت نشد تا طرح جوانگرایی شمسایی هم به حذف غیررسمی او از این تیم بیانجامد.

پسر بوشهری و باتجربه فوتسال ایران که اخیرا هم وزن کم کرده و با شمایل ترکه‌ای در تمرینات مس دیده می‌شود از ابتدای هفته با تیم باشگاهی خود به تهران آمده و چند روزی است که در کمپ تیم‌های ملی برای تمرینات و بازی‌های دوستانه بسر می‌برد شب گذشته دست به اقدامی زد که شاید بی‌ارتباط با مرور خاطراتش در این سالن نیست.

یک روایت از خداحافظی غیرمترقبه صمیمی شاید این است که انگار او پس از آخرین حضور در کمپ تیم‌ملی در مهر ۱۴۰۰ با مرور خاطرات اردوی جام‌جهانی، تاب نیاورده و داغ دلش پس از آن اتفاقات تازه شده و تصمیمی عجولانه گرفته است.

صمیمی که نوع خداحافظی سیدجلال حسینی را هم اخیرا دیده و مثل او جام‌های متوالی باشگاهی را هم تصاحب کرده، شاید تحت چنین فضایی تاریخ تولدش را هم چاشنی کرده و بدون مشورت تصمیم‌گیری کرده تا بدون سر و صدا به کارش با پیراهن ملی پایان دهد و احتمالا اعلام لیست تیم‌ملی برای جام ملت‌های آسیا آزارش ندهد.

در گمانه‌زنی این که او در لیست آینده تیم‌ملی بوده یا خیر حرف و سخن بسیار است خصوصا اینکه او هم در آخرین مصاحبه خود گفته که از قبل چنین برنامه‌ای برای خداحافظی داشته ولیکن حال که صمیمی در هر حالتی و به هر دلیل واقعی چنین تصمیمی را گرفته است، این وظیفه فدراسیون فوتبال و حتما کمیته فوتسال بوده که به انتشار متن تقدیرنامه بسنده نکرده و زمینه بازی خداحافظی را برای این گلر ارزشمند ایران ترتیب دهد تا در اولین فرصت به نحو شایسته از افتخارآفرینی‌های او با پیراهن ملی تجلیل شود.

 

مهدی جاویدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالى چهارشنبه , ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

از وقتى اصولى رییس کمیته فوتسال شد تنها کارى که کرد عکس هاى تیم ملى پر افتخار فوتسال آقایان و بانوان را از کمپ تیم ملى برداشت انگار این تصاویر مال دشمنان بوده؟!!! خاک بر سر این مدیریت فوتسال بکنند