کد خبر : 221912
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 تیر 1401 - 12:33
-

ناظم‌الشریعه: فدراسیون فوتبال بدهی من و دستیارانم را پرداخت کند/ تیم ملی فوتسال همیشه سختی داشته است

ناظم‌الشریعه: فدراسیون فوتبال بدهی من و دستیارانم را پرداخت کند/ تیم ملی فوتسال همیشه سختی داشته است

سرمربی تیم ملی فوتسال عراق از مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان درخواست کرد بدهی اعضای پیشین کادر فنی تیم ملی ایران را پرداخت کنند.

سید محمد ناظم‌الشریعه درباره نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال عراق در مسابقات جام کشورهای عربی، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این مسابقات برای عراق اهمیت بالایی داشت و تیم‌های آفریقایی معمولاً در آن قهرمان می‌شوند. مراکش و مصر سابقه زیادی در جام جهانی دارند و کشورهای عربی غرب آسیا هم توسعه زیادی در فوتسال نیافته‌اند. فوتسال در غرب آسیا در حال پیشرفت است و این کشورها به تازگی روی این رشته سرمایه‌گذاری می‌کنند.

میزبانی عربستان از جام جهانی هم بهتر بود
وی با تمجید از میزبانی عربستان سعودی اظهار داشت: تجربه حضور در دو دوره جام جهانی دارم و به نظرم میزبانی عربستان از جام جهانی هم بهتر بود. اینگونه نبود که همه تیم‌ها را در یک هتل جمع کنند. میزبانی عربستان عالی بود و آنها به همه چیز نگاهی حرفه‌ای دارند. ما برای قهرمانی به مسابقات کشورهای غرب آسیا یا کشورهای عربی نرفتیم و فقط برای شناخت بازیکنان در این دو تورنمنت شرکت کردیم.

باید بپذیریم عراقی‌ها خیلی حرفه‌ای نیستند
سرمربی تیم ملی عراق با بیان اینکه هفت بازیکن ترکیب تیمش را در این دو جام تغییر داده است، تصریح کرد: بیشتر بازیکنان عراق برای اولین بار به تیم ملی آمده بودند، اما عملکرد خوبی داشتند و انگیزه بالایی دارند. عراقی‌ها در حد امکانات خودشان با ما همکاری می‌کنند و باید بپذیریم خیلی حرفه‌ای نیستند.

در عراق توجه زیادی به فوتسال می‌کنند
ناظم‌الشریعه با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی عراق گفت:‌ باید از بازیکنان راضی باشم. چون فقط تلاش کردیم کارهای کوچکی انجام دهیم و بازیکنان را انتخاب کنیم. با این شرایط نتایج خوبی گرفتیم و در ۱۵ بازی به میدان رفتیم که روند تیم نشان می‌دهد رشد خوبی داشته‌ایم. در عراق توجه زیادی به فوتسال می‌کنند و شاید با این استراتژی پیشرفت کنیم.

سخت‌ترین گروه جام ملت‌های آسیا را داریم

وی در مورد هدف عراق از حضور در جام ملت‌های آسیا که ۶ تا ۱۴ مهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در سخت‌ترین گروه جام قرار داریم. تایلند تیم خوبی است و کویت میزبان مسابقات محسوب می‌شود. هدف ما در این دوره صعود به نیمه‌نهایی نیست، اما برای دوره بعدی برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا سهمیه جام جهانی بگیریم و باید دو سال کار کنیم. در زیرساخت‌ها مشکل داریم و باید سخت‌افزارها ترمیم شود تا کارایی لازم را داشته باشیم.

یاری می‌تواند عراق را به قطب فوتسال آسیا تبدیل کند
ناظم‌الشریعه در خصوص افتخارآفرینی فوتسال این کشور با او و شهناز یاری گفت: یاری عملکردی استثنایی داشت و با دو ماه کار توانست عراق را به قهرمانی بزرگترین تورنمنت کشورهای عربی برساند. پتانسیل مربیان ایرانی بالاست و به او تبریک می‌گویم. یاری تجربه کار در رده ملی را دارد و می‌تواند عراق را به قطب فوتسال آسیا تبدیل کند.

تیم ملی ایران همیشه سختی و مرارت داشته است
این مربی درباره مشکل تیم ملی فوتسال کشورمان برای تدارک دیدارهای دوستانه گفت: من سمتی در تیم ملی ایران ندارم و بهتر است در این باره صحبت نکنم. همه چیز مشخص است. تیم ملی ایران همیشه با چنین شرایطی روبرو بوده و سختی و مرارت داشته است. قلب همه ما برای کشورمان می‌تپد و برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

شخصیت مربی ایرانی در قرارداد با عراق رعایت شده است
ناظم‌الشریعه در مورد مبلغ قراردادش با فدراسیون فوتبال عراق و اینکه آیا برای فراهم شدن امکانات مجبور است با مدیران فدراسیون درگیر شود، تصریح کرد: شخصیت مربی ایرانی رعایت شده و من و دستیارانم از این شرایط راضی هستیم. اگر نگویند ناظم‌الشریعه طرفدار فدراسیون است، حقوق‌ها به‌موقع پرداخت می‌شود! من برای درگیری به عراق نیامده‌ام و در هر تیم روی مسائل فنی تمرکز می‌کنم. کارها را با وزیر ورزش عراق هماهنگ می‌کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

فدراسیون فوتبال بدهی من و دستیارانم را پرداخت کند
سرمربی تیم ملی فوتسال عراق در پاسخ به این پرسش که آیا بابت دوران حضور شش ساله خود در تیم ملی ایران، از فدراسیون فوتبال طلبکار است یا خیر، خاطرنشان کرد: بخش زیادی از قرارداد آخر من و دستیارانم پرداخت نشده و وظیفه دارم که این موضوع را پیگیری کنم. فدراسیون فوتبال زحمت بکشد این مبلغ را پرداخت کند!

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.