کد خبر : 232887
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 - 18:44
-

یاران طیبی در یک امتیازی بارسلونا

یاران طیبی در یک امتیازی بارسلونا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در نخستین مسابقه هفته سیزدهم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم پالما در حالی که حسین طیبی را مثل همیشه در اختیار داشت و مسلم اولادقباد را برخلاف قبل در فهرست نفرات خود نمی‌دید، از ساعت ۱۶ امروز مقابل رئال بتیس رده پانزدهمی قرار گرفت. پالما که در دیدار اخیرش مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در نخستین مسابقه هفته سیزدهم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم پالما در حالی که حسین طیبی را مثل همیشه در اختیار داشت و مسلم اولادقباد را برخلاف قبل در فهرست نفرات خود نمی‌دید، از ساعت ۱۶ امروز مقابل رئال بتیس رده پانزدهمی قرار گرفت.

پالما که در دیدار اخیرش مقابل آنتکورئا با گلزنی حسین طیبی به برتری رسیده بود، امروز هم در حضور این ستاره ایرانی توانست سه امتیاز خانگی را در جدال حساس برابر رئال بتیس به دست بیاورد.

تیم فوتسال پالما در مسابقه خانگی امروز مقابل رئال بتیس به پیروزی ۴ بر ۲ دست پیدا کرد تا ۲۷ امتیازی شود و با دو امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به کارتاگنا، به رده دوم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا صعود کند و به یک امتیازی بارسلونا صدرنشین برسد.

حسین طیبی، ملی‌پوش ایرانی پالما که در فصل جاری لیگا ناسیونال اسپانیا ۶ گل به ثمر رسانده، در دیدار امروز مقابل رئال بتیس یک گل ساخت، اما موفق به گلزنی نشد.

مسلم اولادقباد، دیگر بازیکن ایرانی پالما برخلاف هفته‌های قبل، امروز در لیست دیدار برابر رئال بتیس قرار نگرفته بود.

گزارش: رامین احمدپور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.