کد خبر : 232808
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آذر 1401 - 13:21
-

صعود رکورد کلاب به پلی آف لیگ جمهوری آذربایجان با هدایت علی تاجیک

صعود رکورد کلاب به پلی آف لیگ جمهوری آذربایجان با هدایت علی تاجیک

رکورد کلوب با علی تاجیک در پایان نیم فصل لیگ برتر جمهوری آذربایجان صعود به پلی‌آف و ۴ تیم نهایی را جشن گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال رکورد کلوب که این فصل با هدایت علی تاجیک در رقابت‌های لیگ برتر جمهوری آذربایجان حضور یافته است، توانست برای اولین بار صعود به مرحله پلی‌آف و ۴ تیم نهایی را تجربه کند. 

درحالی‌که لیگ جمهوری آذربایجان هفته گذشته وارد تعطیلات نیم فصل خود شد‌، اما با نتایج بدست آمده و امتیازات کسب شده در نیم فصل نخست بازی‌ها، چهره ۴ تیم صعود کننده به مرحله نهایی مسابقات مشخص شد.

تاجیک در مصاحبه کوتاهی با خبرنگار ما در این خصوص گفت: جا دارد ابتدا خدا را شاکر باشم که با تمام سختی‌ها و اتفاقات مختلف ازجمله مصدومیت دو بازیکن کلیدی تیم در دومین بازی، توانستیم بازی‌های زیبایی به نمایش بگذاریم که به گواه کارشناسان جمهوری آذربایجان و شبکه‌های تلویزیونی این کشور در این فصل چهره متفاوتی از رکورد کلوب را ارائه کردیم، همچنین از مدیریت و عوامل اجرایی باشگاه رکورد کلوب که تمام توان خود را برای موفقیت باشگاه و بنده به کار بستند کمال قدردانی را دارم و امیدوارم با صعود به فینال و در نهایت قهرمانی، رویای صعود به جام باشگاه‌های اروپا به واقعیت تبدیل شود.

تاجیک که برای سپری کردن تعطیلات به ایران آمده است در مورد شرایط خود برای ادامه همکاری با این تیم خاطرنشان کرد: وجود برخی مشکلات شخصی و همچنین به وجود آمدن برخی اختلافات سیاسی بین ایران و جمهوری آذربایجان، ادامه حضور من در این کشور را تحت تاثیر قرار داده است، اما باید منتظر اتفاقات در آینده باشیم چرا که پیشنهادات مختلفی از لیگ برتر ایران را بدلیل هدف‌گذاری خود در اروپا رد کرده‌ام. در چند وقت اخیر نیز چندین تیم لیگ یکی مذاکراتی با بنده داشته‌اند که باتوجه قرارداد و تعهدی که نسبت به تیم رکورد کلوب دارم تاکنون با این تیم‌ها وارد مذاکره نشده‌ام. اما همه چیز به رفع شدن مشکلات شخصی خودم در چند روز آینده بستگی دارد بستگی دارد. امیدوارم هرچه اتفاق میفتد خیر باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.