کد خبر : 238072
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 23:15
-

اختصاصی‌ Fut5al ؛

رکن‌آذین قید سفر به اصفهان را زد/ استندبای برای دو بازی پایانی لیگ

رکن‌آذین قید سفر به اصفهان را زد/ استندبای برای دو بازی پایانی لیگ

تیم فوتسال رکن‌آذین قید سفر به اصفهان و رویارویی با گیتی‌پسند را زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال رکن‌آذین خاورمیانه که پس از شکست هفته گذشته مقابل آناصنعت قم، سقوطش به لیگ دسته اول مسجل شده است، از تنها شانس ممکن غیبت در یک بازی لیگ‌برتر استفاده کرده و برابر گیتی‌پسند در اصفهان حاضر نخواهد شد. 

 

حسین اسلامی با تایید این خبر به Fut5al گفت: متاسفانه پس از بازی با آنا صنعت‌ پاسارگاد قم، سه بازیکن ما بدلیل شرایط موجود تیم رسما از ما جدا شدند، دو بازیکن ما هم با سرماخوردگی شدید روبرو شدند و بازیکنان امید ما هم دیگر سر تمرین حاضر نشدند تا عملا با کمتر از ۶ نفر تمرینات را دنبال کنیم. 

 

او با بیان اینکه غیبت رکن‌آذین تاثیری در تعیین سرنوشت قهرمانی لیگ نخواهد داشت، تاکید کرد: ما حتی لیستی را برای سفر به اصفهان به باشگاه‌ داده بودیم اما با این شرایط جدید فقط ۴بازیکن و ۲دروازه‌‌بان برای ما باقیمانده مانده بود که عملا نمی‌شد با این تعداد در یک بازی حرفه‌ای حاضر شد. از آنجا که بازی رودر رو ملاک تعیین قهرمان در شرایط مساوی است و تعداد گل بازی ما تأثیری در سرنوشت حریف مان در کورس نداشت، در نهایت تصمیم بر نرفتن شد. 

 

سرمربی رکن‌آذین در خاتمه به حضور قطعی این تیم در دو بازی پایانی لیگ‌برتر اشاره کرد و گفت: حقیقت این است که تیمی که سقوط کرده عملا روحیه‌ای برای بازی ندارد اما چون قوانین را می‌دانیم تصمیم گرفتیم که از تنها غیبت ممکن خود در این هفته استفاده کنیم تا با رسیدن‌ مصدومان و بهبود شرایطشان حداقل با تعداد بازیکن منطقی در دو بازی پایانی حاضر شویم. فعلا به بازیکنان استراحت داده‌ایم چون قطعا در دو بازی پایانی برابر حریفان حاضر خواهیم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.