کد خبر : 240641
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1402 - 14:18
-

عصبانیت مربی ملی‌پوشان ایران در اسپانیا: بدترین بازی ما بود

عصبانیت مربی ملی‌پوشان ایران در اسپانیا: بدترین بازی ما بود

باخت به بارسلونا و حذف از مسابقات کوپادل‌ری اسپانیا، صدای سرمربی و مدیر باشگاه پالما را درآورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال پالما در مرحله نیمه نهایی مسابقات کوپادل‌ری اسپانیا برابر بارسلونا با نتیجه ۵ بر ۱ شکست خورد و به فینال نرسید.

حسین طیبی ملی پوش ایرانی پالما تک گل تیمش را در این مسابقه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. مسلم اولادقباد دیگر ایرانی پالما باوجود اینکه در لیست تیمش قرار داشت اما به خاطر عدم آمادگی و بازگشت از یک دوره مصدومیت طولانی به میدان نرفت.

این شکست سنگین و به دور از انتظار اما صدای سرمربی و مدیر باشگاه پالما را در آورد. «آنتونیو وادیلو» سرمربی سبزپوشان که به دلیل محرومیت از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد، گفت: ما اصلاً خوب نبودیم. روز انتقاد از خود است، من اولین نفر هستم زیرا نباید در سکوها باشم.

وی افزود: ما در سطح خودمان نبودیم. این چیزی است که مرا بیشتر آزار می دهد. باید سطح رقابتی خود را بالاتر ببریم. این بدترین بازی ما بود. باید به بارسلونا تبریک بگوییم، آنها بسیار برتر از ما بودند.

همچنین «خوزه تیرادو» مدیر باشگاه پالما انتقادات بی سابقه ای را انجام داد و تاکید کرد که بازیکنانش در مسابقات مهم متفاوت به نظر می رسند.

تیراو گفت: من ناامید هستم. این همان داستان قدیمی است. ما دنبال داشتن یک تیم رقابتی هستیم ولی مقابل بارسلونا رقابت نکردیم.

مدیر پالما ادامه داد: من مسئولیت خود را به عهده می‌گیرم زیرا توانایی ساخت تیمی رقابتی برای این نوع مسابقات را ندارم. من بازیکنانی دارم که در تیم‌های دیگر فوق‌العاده رقابتی هستند، اما وقتی آنها در پالما و در مرحله نیمه‌نهایی و فینال بازی می‌کنند و … (تیرادو با ناامیدی جمله اش را با گفتن کلمه “پوف” تمام کرد).

تیرادو خاطرنشان کرد: می‌دانیم که برد خیلی سخت است. بارسلونا همان بازی را انجام داد که باید انجام می‌داد اما ما باید رقابت کنیم. رقابت دویدن نیست، بلکه مدیریت همه موقعیت هاست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.