کد خبر : 243828
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 11:57
-

تیم‌ملی امید نمی‌خواهد زنگ تفریح شود؛

امیدها به علاوه چند بازیکن زیر ۲۵سال در کافا

امیدها به علاوه چند بازیکن زیر ۲۵سال در کافا

تیم‌ملی زیر ۲۳سال ایران با حضور چند بازیکن زیر ۲۵سال به ازبکستان می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در پی عدم تمایل شمسایی به حضور تیم‌ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا، کمیته فوتسال در تلاش است تا تیم‌ملی زیر ۲۳سال را به این رقابت‌ها در ترکمنستان اعزام کند و خبر می‌رسد که این تیم با تغییراتی راهی این مسابقات خواهد شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که علی صانعی گرچه قبول کرده که تیمش را به کافا ببرد اما هرگز دوست ندارد تیم‌ملی زیر۲۳سال ایران زنگ تفریح تیم‌های بزرگسال حاضر در این تورنمنت شود و به همین خاطر نیز برنامه‌ای خاص برای تقویت تیمش دارد که عاقلانه به نظر می‌رسد.

صانعی قصد دارد تیمش را به چند بازیکن جوان و زیر۲۵سال و یا شاید قدری بزرگتر لیگ که پشت خط تیم‌ملی بزرگسالان مانده‌اند مسلح کرده و از این طریق هم توان تیمی خود را در رویارویی با تیم‌های بزرگسال کافا بالا ببرد و هم اینکه مجالی برای نفراتی ایجاد کند که فرصت درخشش در میادین آسیایی را به هر دلیل تاکنون پیدا نکرده‌اند.

با این ترکیب، ساختار تیم‌ملی زیر ۲۳سال در عین تجربه‌اندوزی از میدان کافا تغییر نکرده و از سوی دیگر هم این تیم در عین توانمندی جوانان ایرانی در رویارویی با تیم‌های بزرگسال رقیب نیز دست خالی نخواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.