کد خبر : 266077
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 10:43
-

باورهای منحصربفرد سرمربی تیم ملی فوتسال در جام ملت های آسیا

باورهای منحصربفرد سرمربی تیم ملی فوتسال در جام ملت های آسیا

سرمربی تیم ملی فوتسال عادات عجیبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، “ریشه خرافات من در فوتسال به وقتی برمی‌گردد که به ایتالیا رفتم. وقتی به تیم لاتزیو رفتم، آنها از سه بازی، دو تا را باخته بودند و یکی را هم مساوی کرده بودند. بازی چهارم که من رفتم، این تیم چهار بر سه حریفش را شکست داد که من سه گل تیم را به ثمر رساندم. آنها خرافاتی بودند و می‌گفتند تو فرشته نجات ما بودی و با آمدنت معجزه کردی. در برخی چیزها خرافاتی شده‌ام. مثلا روزی که با پای راست به زمین بروم و آن بازی را ببریم، تا آخر لیگ با پای راست وارد زمین می‌شوم. اگر ببازیم، پای راست را عوض می‌کنم و با چپ به زمین می‌روم. خدا از ایتالیایی‌ها نگذرد.”

این روایتی است از ماجرای خرافاتی شدن وحید شمسایی. برخی می گویند در همین جام ملت های آسیا هم شاهد این اتفاقات از او بودیم. مثلا بین دو نیمه بازی با بحرین در حالی که بازی را باخته بودیم شمسایی لباسش را عوض کرد و بازی را بردیم. یا در مورد گردنبندی که او انداخته بود خیلی ها آن را به خرافات ربط می دهند.

شمسایی اما در گفتگو با ما در این باره روشنگری کرد. او در مورد تعویض لباس هایش گفت: تعویض لباس در بازی با بحرین ربطی به این مسائل نداشت. من ۱۰ دست لباس ،۱۰ جفت کفش ،هفت هشت تا پیراهن و تی شرت که همه از سمت یک اسپانسر بود به تایلند آورده بودم و برای هر برنامه ای یکی از آنها را می پوشیدم. لباسی که برای بازی با بحرین پوشیدم خارج از موازین مسابقات بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا تذکر داد. کسی را فرستادم تا لباسم را از هتل بیاورد و تا این لباس به دستم برسد بین دو نیمه بازی شد.برای این دوره البته خرافات خودم را داشتم.مثلا باید هرشب در حیاط هتل با آقایان داداشی، سفال منش، کریمیان، قهرمانی و مشیری ۱۰ دقیقه دور هتل می چرخیدیم.این شده بود عادت.لباس هایم را باید حتما اصغر قهرمانی اتو می زد و باید خودش برایم می آورد. کسی غیر از او اجازه این کار را نداشت.

شمسایی در مورد گردنبدنش هم می گوید: بحث توسل به ائمه و حاجت گرفتن از آنهاست که برای من مهم است. گردنبند من متبرک به نام حضرت زهرا بود و با توسل به او در همه بازی ها حاضر شدم.

منبع:رسانه باشگاه سفیر گفتمان تهران

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۱۸

یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها ♥️💚