کد خبر : 244289
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 19:41
-

مالک پوشاک حافظ در گفتگو با Fut5al :

به پشتوانه ظرفیت بومی استان، امتیاز کاترین را خریدیم/ ۱۰سال سابقه مدیریت در فوتبال دارم/ دنبال مجوز برای نام لاتین تیم هستیم

به پشتوانه ظرفیت بومی استان، امتیاز کاترین را خریدیم/ ۱۰سال سابقه مدیریت در فوتبال دارم/ دنبال مجوز برای نام لاتین تیم هستیم

یوسفی گفت: با ظرفیت و پشتوانه غنی ظرفیت بومی استان مازندران در حوزه فوتسال به تیمداری در این رشته ورود کردیم و امتیاز قندکاترین آمل را خریدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حافظ یوسفی مالک باشگاه جدید لیگ‌برتری که امتیاز قندکاترین آمل را برای ساری خریداری کرده در گفتگو با Fut5al گفت: شرایطی فراهم شد تا امتیاز لیگ‌برتری که متعلق به فوتسال استان مازندران بود را خریداری کرده و رسما عهده‌دار آن شویم و باید همین ابتدا به آقای مهندس امینی مدیرعامل باشگاه سابق قندکاترین خسته نباشید بگویم و از زحمتی که برای تیم استان کشیدند تشکر کنم. 

 

او ادامه داد: با اینکه برخلاف مدیران حال حاضر فوتبال و فوتسال سن و سال زیادی ندارم و البته که سن را تنها یک عدد می‌دانم، حدود ۱۰ سال در فوتبال بوده‌ام و تجاربی در حوزه‌های اجرایی این رشته در تیم‌های مختلف دارم که قطعا به کمک تیمداری ما در فوتسال خواهد آمد. با تجربه و برنامه‌ریزی به عرصه باشگاه‌داری فوتسال ورود می‌کنیم تا انشاالله به سرنوشت دوستان دچار نشویم.

 

حافظ یوسفی در خصوص نام تیم جدیدش تیز متذکر شد: ما نام پوشاکvip ۲۰۲۰ را برای تیم ساری انتخاب کرده‌ایم که از بیزنس خودمان گرفته شده اما بدلیل عبارات لاتین در اسم باید اقداماتی را انجام دهیم تا بتوانیم مجوز کمیسیون ماده پنج استان را برای ثبت نام جدید باشگاه دریافت کنیم. 

 

مالک باشگاه پوشاک VIP ساری با بیان اینکه تیمش ۱۲روز مهم در پیش دارد، گفت: با توجه به زمان اندک تا شروع لیگ‌برتر، امشب با دوستان هیات‌مدیره و اسپانسرهایی که ما را این فصل همراهی می‌کنند جلسه فوری داریم تا ابتدا تکلیف سرمربی را مشخص کنیم و پس از آن هم بلافاصله وارد بازار نقل و انتقالات شویم. 

یوسفی با اشاره به آزاد شدن حضور تماشاگران در بازی‌های فوتسال، تصریح کرد: قطعا علاقه شدید تماشاگران ساروی به فوتسال یک پتانسیل بسیار بزرگ برای ما است تا انشاالله با تیمی بومی و آبرومند بهترین بازی‌ها را در ساری برای این تماشاگران خونگرم ارائه کنیم و باعث آبروی استان شویم. 

 

مالک این باشگاه ساروی خاطرنشان کرد: به کار تیمی ایمان دارم و دست هر عزیزی که بتواند به مجموعه باشگاه خدمتی کند را صمیمانه می‌فشارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.