کد خبر : 244366
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 - 9:00
-

صانعی: هدف از حضور در تورنمنت کافا کسب تجربه برای فوتسال جوانان است

صانعی: هدف از حضور در تورنمنت کافا کسب تجربه برای فوتسال جوانان است

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال گفت: حضور در تورنمنت کافا منجر به کسب تجربه برای بازیکنان جوان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال قرار است در مردادماه در تورنمنت کافا شرکت کند.

علی صانعی در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت:‌ همانطور که اطلاع دارید چند روزی است که اردوهای خود را برگزار کردیم و باید تشکر ویژه از همکاری خوب باشگاه‌ها داشته باشم به این دلیل که بازیکنان خود را با توجه به شروع فصل جدید لیگ برتر در اختیار تیم ملی قرار داده‌اند.

وی افزود:‌ امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم و بازیکنانی که انتخاب کردیم تجربه خوبی به دست آورند که در آینده بتوانند به تیم ملی کمک کنند. هدف از حضور در این تورنمنت کسب تجربه برای بازیکنان جوان است که آنها بتوانند در آینده به تیم ملی کمک کنند.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال گفت: طبق هماهنگی که داشتیم به احتمال زیاد ۳۰ تیرماه با ۱۴ بازیکن راهی تاجیکستان شویم. حضور در این تورنمنت با توجه به رده سنی بازیکنان خیلی می‌تواند در آینده به تیم ملی ما کمک کند.

صانعی ادامه داد:‌ تاج و اصولی هم همکاری خوبی تا به امروز با این تیم داشته‌اند. در جلسه‌ای که با ریاست فدراسیون داشتم وی تأکید زیاد بر اعزام این تیم داشت و اعلام کرد که ما باید با تیم ملی زیر ۲۰ سال و بازیکنان کم تجربه در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنیم تا این بازیکنان بتوانند علاوه بر باشگاه‌های خود تجربیات بین‌المللی هم به دست آورند که این آینده‌نگری رئیس فدراسیون باعث خوشحالی اهالی فوتسال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.