کد خبر : 244504
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 11:20
-

عراقی زاده:امسال با دیدگاه جدیدی وارد لیگ برتر فوتسال می‌شویم/برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها منتظر تاییدیه مراجع ذی‌صلاح هستیم

عراقی زاده:امسال با دیدگاه جدیدی وارد لیگ برتر فوتسال می‌شویم/برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها منتظر تاییدیه مراجع ذی‌صلاح هستیم

ارتباط دوستانه بین مدیریت باشگاه گیتی‌پسند و سپاهان وجود دارد، سپاهان باشگاهی با قدمت بالای ۵۰ سال است و ما به عنوان بخش خصوصی قصد رقابت در هیچ رشته‌ای را با سپاهان و ذوب‌آهن نداریم و می‌خواهیم در کنار این دو باشگاه قطب دیگری در اصفهان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسندآخرین وضعیت این تیم را تشریح کرد:

حضور بخش خصوصی در ورزش سخت است، اما تداوم حضور آن دشوارتر
گیتی‌پسند در رشته فوتسال در ایران و آسیا یک برند است، چهار دوره قهرمان ایران شده‌ایم و سه دوره در آسیا حضور داشتیم که یک مقام قهرمانی و دو مقام نایب قهرمانی به دست آوردیم. گیتی‌پسند علاوه بر ورزش قهرمانی در ورزش همگانی هم فعالیت دارد، حضور بخش خصوصی در ورزش سخت است، اما تداوم حضور آن کار دشوارتری خواهد بود. اگر مالکان باشگاه‌های خصوصی برای دیده شدن به ورزش ورود کنند، بعد از مدتی که متوجه شوند حمایتی از آن نیست، از تیم‌داری منصرف می‌شوند.

شعار ما هزینه برای مسئولیت اجتماعی است
شعار مالک اصلی کارخانه و مدیران ارشد صنایع گیتی‌پسند این است که باید برای مسئولیت اجتماعی هزینه کنیم، وقتی جوانان درگیر مسابقه باشند و هواداران هم انرژی خود را در سالن تخلیه کنند، دقایقی را از تمام ناهنجاری جامعه دور خواهند بود، دومین راز ما برای ماندگاری در ورزش این است که وابسته به هیچ‌گونه ارگان دولتی یا جناحی نیستیم و در باشگاه با برنامه پیش می‌رویم. برای تیم‌داری در رشته‌ها فروردین‌ماه بودجه کل سال را به هیئت‌مدیره گروه صنایع گیتی‌پسند خواهم برد و از آن دفاع می‌کنم، سپس طبق بودجه‌ای که تصویب می‌شود، پیش می‌رویم.

امسال با دیدگاه جدیدی وارد لیگ برتر فوتسال می‌شویم
برای رشته فوتسال یک هدف و برای والیبال و هندبال هدف دیگری را دنبال می‌کنیم. محمد کشاورز یکی از مفاخر رشته فوتسال، سال ۹۸ به جمع مربیان کشور پیوست و یک سال بعد از وی به عنوان سرمربی تیم دعوت به همکاری کردیم که در نخستین سال حضور خود چهارمین قهرمانی را برای تیم ما کسب کرد. در سال ۱۴۰۱ هم با هدف قهرمانی تیم تشکیل شد و تا هفته‌های آخر هم در کورس قهرمانی بودیم، اما در نهایت نایب قهرمان شدیم. چند هفته مانده به پایان لیگ یک جلسه با هیئت‌مدیره باشگاه داشتیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم تیم ما نیاز به یک خانه تکانی دارد که مذاکرات را با محمد کشاورز شروع کردیم و متوجه شدیم دیدگاه نزدیکی داریم و در پنج هفته مانده به پایان مسابقات سال ۱۴۰۱ مربی خود برای سال ۱۴۰۲ را معرفی کردیم. امسال با یک دیدگاه جدیدی وارد لیگ برتر فوتسال شدیم، میانگین سنی تیم نسبت به سال‌های گذشته حدود ۸ سال کمتر شده است و حدود ۸۰ درصد بازیکنان ما طبق لیست محمد کشاورز تغییر کردند. امیدواریم امسال هم جزو مدعیان باشیم. دیدگاه هیئت‌مدیره تغییر کرده است و در خصوص نتایج صبر بیشتری دارند تا در سال‌های آینده یک تیم مدعی داشته باشیم.
حدود ۱۴ مدرسه و آکادمی فوتسال در سراسر کشور داریم که در اصفهان خودمان از رده نونهالان شروع کرده‌ایم و تنها باشگاهی در ایران هستیم که در تمام رده‌های سنی فعال هستیم، نتیجه مدرسه فوتسالیست‌سازی ما طی سال‌های گذشته ۷ نفر بازیکنی است که از آکادمی توسط کشاورز به تیم بزرگسالان دعوت شدند.
با باشگاه سپاهان ارتباط دوستانه‌ای داریم / در خصوص حواشی شیر سپاهان برخی از واقعیت بی‌خبر بودند
ارتباط دوستانه بین مدیریت باشگاه گیتی‌پسند و سپاهان وجود دارد، سپاهان باشگاهی با قدمت بالای ۵۰ سال است و ما به عنوان بخش خصوصی قصد رقابت در هیچ رشته‌ای را با سپاهان و ذوب‌آهن نداریم و می‌خواهیم در کنار این دو باشگاه قطب دیگری باشیم. حدود ۳۶۰۰ نفر در مجموعه صنایع گیتی‌پسند فعال هستند و هیچ‌زمانی مدیریت کلان گیتی‌پسند نمی‌گوید چون یک کارمند طرفدار سپاهان است، اجازه فعالیت در صنایع گیتی‌پسند را ندارد، بلکه افرادی بودند که به بهانه‌های مختلف سر کار نمی‌آمدند و خط تولید را دچار مشکل کرده بودند که مدیر شرکت برای سال جدید با آن‌ها قرارداد امضا نکرد. تعدادی از آن‌ها این مشکل را با من مطرح کردند و با یکدیگر مشکل را برطرف کردیم، اما یک نفر از آن‌ها که می‌گفتند در بیرون از مجموعه گیتی‌پسند، شیر سپاهان است، این موضوع را در فضای مجازی مطرح کرد و افرادی هم بدون اطلاع از واقعیت، از حواشی حمایت کردند. حتی روزهایی که این حواشی ساخته شد با یکی از مدیران باشگاه سپاهان که این موضوع را مطرح کردم، خنده‌اش گرفته بود. هر شخصی مدعی است، به خاطر سپاهانی بودن از گیتی‌پسند اخراج شده است، می‌توانم او را با مدیر شرکت روبه‌رو کنم تا دلیل واقعی اخراج مشخص شود.
مگر بازیکنان بزرگ مانند نویدکیا و عقیلی از تیم کنار گذاشته نشدند؟
انتقاداتی به ما شد که چرا سپهر محمدی که یک سپاهانی و اصفهانی است از لیست گیتی‌پسند خارج شده است، مگر بازیکنان بزرگ دیگری مانند محرم نویدکیا و هادی عقیلی از سپاهان کنار گذاشته نشدند؟ سپهر محمدی سال ۱۳۹۰ زمانی که در تیم ملی حضور نداشت به گیتی‌پسند پیوست و با تلاش خودش و کمک باشگاه رشد کرد. سال ۹۸ یک دعوت‌نامه از روسیه برای او آمد که ما در هفته پنجم لیگ برتر قرار داشتیم و این دروازه‌بان از من خواست تا رضایت‌نامه او را بدهم. با هر سختی‌ای که بود اجازه رفتن محمدی را دادیم، چرا در آن زمان همین افراد نمی‌گفتند چرا سپهر در لیگ برتر تیم خود را تنها می‌گذارد. برای فصل بعد سپهر محمدی نتوانست در روسیه بماند و دوباره به گیتی‌پسند پیوست، این دروازه‌بان برای گیتی‌پسند زحمت کشید، اما این حضور رایگان نبوده است و دو طرف منفعت بردند. در حال حاضر هم فقط به دلایل فنی سپهر در لیست نیست، این دروازه‌بان دو سال است که به تیم ملی دعوت نشده است و ما در حال حاضر نفر اول تیم ملی فوتسال را در اختیار داریم.
برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها منتظر تاییدیه مراجع ذی‌صلاح هستیم
در جلسه‌ای که حدود یک ماه پیش با فدراسیون فوتبال داشتیم اعلام شد که مجوز حضور بانوان در سالن‌های فوتسال از طرف شورای عالی امنیت کشور صادر شده است و فقط باید تاییدیه استان‌ها بیاید و شرایط سالن را فراهم کنیم که سالن پیروزی آماده میزبانی از بانوان شد. آمادگی لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه را داریم اما مراجع ذی‌صلاح باید مجوزهای لازم را صادر کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پاکزاد چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

جناب عراقی زاده ،همگان خوب میدانند که دعوت نشدن سپهر محمدی وصمیمی به تیم ملی ،نه بنابه دلایل فنی بلکه به دلیل تغییر سرمربی تیم ملی بود که ایشان نیز بنابه دلیل جوانگرایی و سرمایه گزاری روی جوانان ،ایشان را دعوت ننمود والا آقایان باقر محمدی و سعید مومنی بعنوان دروازه بان کمکی نامبردگان بودند لذا اینکه می فرمائید بنابه دلایل فنی کاملا ناجوانمردانه و عذر بدتر از گناه میباشدونتیجه خدمات آقایان را کاملا مخدوش می کنید.