کد خبر : 244600
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1402 - 19:43
-

مدیرعامل سن‌ایچ در گفتگو با Fut5al :

تمام قد در خدمت تیم‌ملی هستیم/ سن‌ایچ دنبال منافع بود که مدرسه فوتسال رایگان نمی‌زد/ سوتفاهم را با جذب گلر جدید حل کردیم

تمام قد در خدمت تیم‌ملی هستیم/ سن‌ایچ دنبال منافع بود که مدرسه فوتسال رایگان نمی‌زد/ سوتفاهم را با جذب گلر جدید حل کردیم

باقری گفت: هیچ تیمی بالاتر از تیم‌ملی کشورمان نیست و به همین خاطر در خدمت تیم‌ملی بوده و هستیم.

داوود باقری مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: متاسفانه سوءتفاهمی در خصوص باشگاه ما و تیم‌ملی شکل گرفته بود که شاید علتش مشکل مصدومیت گلر اول ما و همچنین مشکل سربازی گلر دوم تیم بود که مربی تیم ما را هم تحت فشار قرار داده بود تا از صحبت‌های احساسی ایشان برداشت غلطی صورت گیرد. ما امروز این مشکل را برطرف کردیم. 

 

او با اشاره به استخدام علی رحیمی به عنوان گلر جدید سن‌ایچ ساوه، تصریح کرد: بخاطر اینکه هیچ تیمی را بالاتر از تیم‌ملی نمی‌دانیم سریعا در جهت رفع مشکل برآمدیم و با نظر آقای اصغری‌مقدم گلر جدیدی را استخدام کردیم تا در صورت نیاز تیم‌ملی به دروازه‌بان سن‌ایچ، مشکلی در تیم‌مان به وجود نیاید و سرمربی تیم هم از برنامه‌های آماده‌سازی تیمش عقب نیفتد. 

 

مدیرعامل سن‌ایچ تاکید کرد: برای باشگاه ما چیزی ارجح بر منافع ملی وجود نداشته و ندارد؛ اینکه امروز مدرسه فوتسال را به صورت رایگان برای کودکان در ساوه راه‌اندازی کرده‌ایم نشان می‌دهد که سن‌ایچ دنبال منافع نیست بلکه باشگاه همواره سعی کرده که خدمتی به فوتسال ایران کرده باشد و علاقمندیم دوستان این بخش را هم لحاظ کنند و به سوءتفاهمات توجه نکنند.

 

باقری با اشاره به رای کمیته انضباطی علیه سن‌ایچ ساوه گفت: قطعا این رای عادلانه‌ای برای باشگاهی که همواره در تعامل با فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال، سازمان لیگ و تیم‌های ملی بوده، نیست و به همین خاطر توقع داریم که کمیته محترم استیناف با بررسی سوابق باشگاه، نسبت به اتفاقی که اولین بار است برای ما رخ می‌دهد تصمیم‌گیری کند. 

 

او در خاتمه خاطرنشان کرد: برای تیم‌ملی ایران آرزوی موفقیت دارم و مجددا می‌گویم که باشگاه سن‌ایچ تمام قد در خدمت تیم‌ملی فوتسال ایران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.