کد خبر : 244693
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 9:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شریف: به دنبال حضور در سوپر لیگ هستیم بسته هستند
-

شریف: به دنبال حضور در سوپر لیگ هستیم

شریف: به دنبال حضور در سوپر لیگ هستیم

نایب رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: امسال قطعا هدف باشگاه مبل کلاسیک صعود به سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، نایب رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: امسال قطعا هدف باشگاه مبل کلاسیک صعود به سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور است تا در بالاترین سطح فوتسال بانوان کشور نماینده داشته باشیم.
 

فاطمه شریف در خصوص حضور تیم مبل کلاسیک مشهد در لیگ برتر فوتسال بانوان عنوان کرد: نماینده فوتسال بانوان خراسان رضوی در سال گذشته به باشگاه خانه من مشهد با مدیریت جواد ملکوتی واگذار شد که حمایت خوبی هم از تیم صورت گرفت. اگر در یک یا دو بازی نتایج خوبی کسب می‌کردند می‌توانستند از گزینه‌های صعود به سوپر لیگ فوتسال بانوان باشند.

وی افزود: امسال مجموعه خانه من از حمایت نماینده خراسان رضوی در لیگ فوتسال بانوان انصراف داد و مجموعه مبل کلاسیک با مدیریت جواد ملکوتی قرار شده از این تیم حمایت کند.

نایب رییس هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: نماینده فوتسال بانوان در لیگ برتر فوتسال به بخش خصوصی واگذار شده است، اما از آنجایی که برای هیات فوتبال خراسان رضوی عملکرد نمایندگان تیم‌های بخش بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است، سعی داریم نمایندگان خود را مدیریت کنیم، چرا که این تیم، امتیاز و نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان محسوب می‌شود و برای هیات فوتبال خراسان رضوی مهم است.

شریف گفت: در فصل گذشته هیات فوتبال خراسان رضوی از خانه من نظارت داشت و در یک جا‌هایی که این تیم به کمک نیاز داشت، هیات فوتبال استان از این تیم حمایت می‌کرد. هیات فوتبال خراسان رضوی در اموراتی که مدیریت بخواهد، حضور دارد و در پرداخت قرارداد بازیکنان و هزینه‌های جانبی تیم ورود نمی‌کند.

وی در خصوص وضعیت کادرفنی و بازیکنان تیم مبل کلاسیک مشهد ادامه داد: هنوز کادرفنی مبل کلاسیک توسط جواد ملکوتی مشخص نشده است، اما همانند فصل گذشته قرار است از بازیکنان کاملا بومی و با انگیزه‌ای برای این تیم استفاده شود.

شریف در خصوص هدف مبل کلاسیک در این فصل از رقابت‌ها اظهار کرد: هنوز برای جایگاه این تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان هدفگذاری نشده است، اما همیشه نمایندگان خراسان رضوی نیم‌نگاهی به صعود دارند و امسال قطعا هدف باشگاه صعود به سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور است تا در بالاترین سطح فوتسال بانوان کشور نماینده داشته باشیم.

وی در خصوص تفاوت سوپر لیگ بانوان و لیگ برتر فوتسال بانوان خاطرنشان کرد: بنا بر تصمیم فدراسیون فوتبال، با توجه به اختلاف فاحش مالی و فنی برخی از تیم‌های لیگ برتری، از فصل گذشته مقرر شد ۸ تیم برتر ۲ فصل اخیر لیگ برتر فوتسال بانوان در چارچوب سوپر لیگ با یکدیگر به رقابت بپردازند و مابقی تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک در چارچوب لیگ برتر فوتسال بانوان باهم رقابت کنند. در واقع لیگ برتر فوتسال بانوان به سوپر لیگ تبدیل شده و لیگ برتر فوتسال به لیگ دسته یک تبدیل شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.