کد خبر : 244940
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 23:05
-

مدیر فوتسال پالایش نفت بندرعباس:

از عملکرد پیش فصل رضایت کامل داریم/ حمایت ۱۰۰درصد پالایش نفت بی‌سابقه بود

از عملکرد پیش فصل رضایت کامل داریم/ حمایت ۱۰۰درصد پالایش نفت بی‌سابقه بود

مدیر تیم های فوتسال پالایش نفت بندرعباس از آمادگی این تیم قبل از آغاز لیگ‌برتر کشور گفت: آماده‌سازی تیم فوتسال با وجود دیر آغاز کردن تمرینات بسیار خوب پیش رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حمید رضایی مدیر تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس گفت: با همراهی مهندس  اسحاق جعفری و سایر اعضای هیات‌مدیره، دکتر نامور مدیرعامل شرکت و مهندس جداوی مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس امکانات لازم برای تمرینات و بازی‌های تدارکاتی مهیا شد تا نسبت به سال‌های گذشته عملکرد بی سابقه‌ای داشته باشیم. 

 

وی جذب بازیکنان مد نظر کادرفنی و پنج دیدار تدارکاتی برای شروع لیگ را مناسب ارزیابی کرد و گفت: حفظ ۴ملی‌پوش و جذب مهره‌های تاثیرگذار و انجام پنج بازی دوستانه جهت آمادگی بیشتر برای حضور در لیگ‌برتر ما را امیدوار به فصلی متفاوت کرده است. 

 

رضایی پرداخت مطالبات سال گذشته و بخشی از مطالبات فصل جدید را یکی دیگر از عوامل انگیزشی این تیم برای شروع فصل دانست و گفت: تدبیر هوشمندانه مدیران پالایش نفت بندرعباس باعث شد تا همدلی و اتحاد بیشتر نزد بازیکنان و کادرفنی صورت گیرد. 

 

مدیر تیم‌های فوتسال پالایش نفت بندرعباس تنها دغدغه این تیم را تهویه نامناسب سالن فجر بندرعباس عنوان کرد و گفت: امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان استان متولی تنها سالن استاندار شهر، بتواند تا هفته دوم سیستم سرمایشی سالن فجر بندرعباس را برای حضور هواداران خونگرم تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس آماده کنند. 

 

تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور ۱۳ مردادماه مهمان تیم مس سونگون تبریز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.