کد خبر : 244948
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1402 - 13:32
-

مسعودی: فصل هیجان‌انگیزی برای آناصنعت در پیش است

مسعودی: فصل هیجان‌انگیزی برای آناصنعت در پیش است

با وجود شکست در دیدار تدارکاتی برابر پالایش نفت هرمزگان، مدیر تیم آناصنعت قم معتقد است فصل هیجان‌انگیزی برای این تیم در راه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فوتسال آناصنعت قم روز چهارشنبه در یک بازی تدارکاتی در تهران ۴ بر ۵ برابر پالایش نفت هرمزگان تن به شکست داد و مسابقات تدارکاتی پیش فصل خود را به اتمام رساند. 

 

اکنون مدیر تیم آناصنعت می‌گوید کادر فنی این تیم توجهی به نتایج مسابقات تدارکاتی ندارد و تنها به آن‌ها به چشم فرصتی برای یافتن مشکلات و نقاط ضعف می‌نگرد. علی مسعودی در این باره گفت: تلاش ما بر این بود که پیش از شروع فصل با تیم‌های قدرتمند و مدعی بازی کنیم و بر همین اساس، رویارویی با تیم‌های گیتی‌پسند، کراپ الوند، گهر سیرجان و پالایش نفت هرمزگان ارزش زیادی برای آناصنعت به‌ویژه بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌تر ما داشت. 

 

او افزود: بابت این آماده‌سازی کامل در پیش فصل، باید از مدیران و تصمیم‌گیرندگان باشگاه کمال قدردانی را داشته باشم. 

 

مسعودی ادامه داد: تلاش کردیم به‌سرعت خود را با تاریخ جدید برگزاری لیگ هماهنگ کنیم و امسال تیمی در اختیار داریم که می‌تواند آغازگر برنامه‌های جدی‌تر ما برای فصول نزدیک آینده باشد. 

 

مدیر تیم آناصنعت تصریح کرد: واقعیت‌های موجود در فوتسال ایران می‌گوید که برای تبدیل‌شدن به تیمی که برای سکو و قهرمانی می‌جنگد، باید صبور باشیم. تمرکز ما علاوه بر کسب بهترین نتایج ممکن در خلال فصل پیش رو، حفظ تیم برای سال‌های آینده و برداشت آنچه است که از سال گذشته و امسال کاشته‌ایم. 

 

مسعودی در پایان با خوشحالی از دیدار دوباره هواداران قمی در دیدار هفته نخست برابر سن‌ایچ ساوه گفت: بی‌صبرانه مشتاق دیدار تماشاگران در مسابقه ۱۳مرداد برابر سن‌ایچ هستیم. درهای سالن حیدریان به روی هواداران باز خواهد بود و این وعده را می‌دهم که فصلی هیجان‌انگیز برای آناصنعت در پیش است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.