کد خبر : 245019
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 0:53
-

ملکی: منتظریم اداره ورزش و جوانان خروج از استان زندی بتن را امضا کند/ امتیاز به شهروند واگذار نمی شود

ملکی: منتظریم اداره ورزش و جوانان خروج از استان زندی بتن را امضا کند/ امتیاز به شهروند واگذار نمی شود

اداره ورزش و جوانان مازندران هنوز خروج از استان زندی بتن را امضا نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بعد از خرید امتیاز تیم زندی بتن کلاردشت توسط ستاره بوتیا تهران، حواشی و شایعات زیادی اطراف این تیم تهرانی به وجود آمد. از حواشی انتخاب سرمربی گرفته تا شایعات حضور یا عدم حضور این تیم در لیگ بیست‌وپنجم و در آخرین شایعه نیز امروز برخی رسانه ها مدعی شدند امتیاز زندی بتن کلاردشت به شهروند ساری واگذار خواهد شد و این تیم ساروی که فصل گذشته از لیگ دسته یک به دسته دوم سقوط کرده بود، با خرید امتیاز تیم کلاردشتی وارد لیگ برتر خواهد شد. بر همین اساس خبرنگار ما صحبتی با امیرحسین ملکی رئیس کمیته فوتسال استان مازندران کرد تا صحت و سقم ماجرا را پیگیری کند.

ملکی در پاسخ به این سوال که آیا خروج از استان تیم زندی بتن داده شده است یا خیر گفت: مراحل اداری این کار هنوز به صورت کامل طی نشده است. اما از سوی هیئت فوتبال استان مازندران در خصوص واگذاری امتیاز به خارج استان مشکلی وجود ندارد و منتظر هستیم تا اداره کل ورزش و جوانان استان نامه خروج از استان را امضا کند. به هر حال خریداری در استان وجود ندارد و فکر نکنم با شناختی از مسئولین ورزش و جوانان استان دارم مشکلی در این بین وجود داشته باشد.

ملکی در خصوص شایعه واگذاری این امتیاز به شهروند ساری نیز گفت: تا این لحظه هیچ صحبتی مابین مدیران زندی بتن کلاردشت و شهروند ساری انجام نشده است. و این انتقال را تکذیب می‌کنم.

رئیس کمیته فوتسال استان مازندران در خصوص طولانی شدن روند انتقال خروج از استان نیز گفت: به هر حال دو طرف تعهداتی نسبت به یکدیگر داشته‌اند و دارند که در این بین مقداری مشکل وجود داشت. که موجب شد مدیران تیم زندی بتن نسبت به انجام کارهای اداری خروج از استان کمی تعلل داشته باشند که با پیگری‌های انجام شده گویا این مشکلات در حال رفع شدن است و بنظر من مشکلی برای صدور مجوز خروج از استان وجود نخواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهرداد حاجی پور یکشنبه , ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

کاش شهروند هم مثل نساجی پولدار بشه تا به لیگ برتر فوتسال صعود کنه و حتی تیم فوتبال هم تشکیل بده حیف است تیم به این قدیمی و پرطرفدار در لیگ دو فوتسال بازی کنه.