کد خبر : 245168
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 21:01
-

اصولی: تیم فوتسال امید پشتوانه قابل اعتمادی برای تیم ملی است

اصولی: تیم فوتسال امید پشتوانه قابل اعتمادی برای تیم ملی است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال گفت: تیم فوتسال امید این نوید را به ما داد که برای تیم ملی بزرگسالان یک پشتوانه محکم و قابل اعتماد داریم تا در سال‌های آینده بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، احسان اصولی در خصوص قهرمانی تیم ملی امید فوتسال در تورنمنت کافا، اظهار داشت: با تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال امید، موفق شدیم با یک تیم جوان که از سایر تیم‌های مسابقات از شرایط سنی کمتری برخوردار بود به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فوتسال ایران همواره بر قله آسیا قرار داشته و یک سروگردن بالاتر از تیم‌های دیگر بوده است، لذا تصمیم بر این شد که از این فرصت استفاده کنیم و جوان‌ترها را در یک عرصه بین‌المللی محک بزنیم.

اصولی افزود: تیم امید نیز بازی به بازی هماهنگی بیشتری پیدا کرد و موفق شدیم تیم ملی ازبکستان که تیم سوم آسیا است را با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب کنیم. در نهایت تیم ایران مقابل تماشاگران تاجیکستان میزبان نیز نمایش خیلی خوبی داشتند. این قهرمانی علاوه بر اینکه یک دستاورد ملی بود، این نوید را به ما داد که برای تیم ملی بزرگسالان یک پشتوانه محکم و قابل اعتماد داشته باشیم تا در سال‌های آینده بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.