کد خبر : 245132
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 18:28
-

بازدید بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال باشگاه از شرکت های گیتی پسند+ گزارش تصویری

بازدید بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال باشگاه از شرکت های گیتی پسند+ گزارش تصویری

ظهر امروز بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال گیتی پسند از سه کارخانه گروه صنایع گیتی پسند بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، ظهر امروز بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال گیتی پسند از سه کارخانه گروه صنایع گیتی پسند بازدید کردند.

در این بازدید سه ساعته، تیم فوتسال گیتی پسند در ابتدا از شرکت آتی لوله بازدید داشت که مورد استقبال مدیران و کارکنان این مجموعه قرار گرفت .

مهندس شریعت مدیر کارخانه آتی لوله حضور تیم فوتسال گیتی پسند را در این شرکت به فال نیک گرفت و یادآور شد: بدون شک دعای خیر کلیه پرسنل و مجموعه آتی لوله پشت سر تیم فوتسال باشگاه است .

در ادامه شرکت آذین لوله میزبان تیم فوتسال گیتی پسند بود که مهندس فخری مدیر این شرکت نیز ضمن استقبال گرم از بازیکنان و کادر فنی تیم گفت : بدون شک پرسنل مجموعه گیتی پسند با بردهای شما خوشحال و با باخت های های شما ناراحت می شوند ، انتظار از تیم فوتسال باشگاه بسیار بالاست و امیدواریم امسال این تیم خوب را بر روی سکوی قهرمانی ببینیم. وی افزود: مجموعه آذین لوله به عنوان یکی از برندهای فعال گروه صنایع گیتی پسند در بحث تاسیسات ساختمانی فعالیت می کند و همانند تیم فوتسال گیتی پسند از برندهای نام آشنای کشور است.

شرکت مونا پلیمر دیگر شرکت گیتی پسند بود که امروز بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال از آن بازدید کردند.

مهندس زمانی مدیر این شرکت نیز با استقبال از تیم فوتسال گیتی پسند گفت : به عنوان یک طرفدار تیم فوتسال باشگاه همیشه پیگیر نتایج شما بوده ام و امسال با توجه به جوانگرایی در تیم بسیار خوشحالم در خدمت شما هستیم و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل با یکدیگر جشن قهرمانی بگیریم.

در پایان این بازدید اعضا تیم در سالن اجتماعات اصفهان چالاک حضور بهم رساندند و در ابتدا محمد حسین عراقی زاده ضمن خیر مقدم به بازیکنان و کادر فنی گفت : گروه صنایع گیتی پسند بالغ بر ۲۶ شرکت فعال در حوزه صنعت ساختمان دارد که بیش از ۳۶۰۰ نفر بصورت مستقیم در آن فعالیت می کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند یادآور شد با بازدید امروز شما مسئولیت شما دو چندان می شود چرا که از نزدیک شاهد تلاش کارگران بودید و امید است با همت و تلاش و پشتکار بتوانید زحمات این عزیزان را جبران کنید.

مهندس تابش مشاور مدیر عامل گیتی پسند نیز گفت : خوشبختانه مدیران گروه صنایع گیتی پسند دید ویژه ای به ورزش چه قهرمانی چه کارکنان دارند ، انتظارات از تیم فوتسال باشگاه گیتی پسند بعنوان یک برند بسیار بالاست ،ما به توانایی های شما ایمان کامل داریم و امیدواریم بتوانید بهترین ها را در فصل پیش رو رقم بزنید.

مهندس حسینی عضو هیات مدیره گروه صنایع گیتی پسند دیگر سخنران این برنامه بود که حضور تیم فوتسال گیتی پسند در کارخانه را به فال نیک گرفت و گفت : در مجموعه های خصوصی پول در آوردن بسیار سخت است و هزینه کردن در آن باید با برنامه و حساب و کتاب باشد راز ماندگاری باشگاه گیتی پسند نیز بر حساب و کتاب دار بودن آن است و انتظار پرسنل و مدیران گیتی پسند نیز کسب نتایج درخشان از تیم فوتسال باشگاه و تیم های دیگر این مجموعه است و امیدواریم این امر امسال محقق گردد.

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال باشگاه نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان گروه صنایع گیتی پسند گفت : وقتی از نزدیک زحمات این عزیزان را میبینیم مسئولیت ما دو چندان می شود و امیدواریم با کسب نتایج خوب زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

محمد رضا سنگ سفیدی کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند نیز در حاشیه این دیدار گفت : خوشحالم چنین مجموعه بزرگی در کشور در ورزش و خصوصا در رشته فوتسال حضور دارد حضور و دلگرمی این کارکنان به ما روحیه دوچندان می هد و امیدواریم با کسب نتایج خوب دل این عزیزان را شاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

به امید موفقیت و پیشرفت گروه صنایع گیتی پسند و باشگاه گیتی پسند و آروزی سلامتی فرای تک تک پرسنل عزیز و با غیور

محمدرضا سه شنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

به امید موفقیت و پیشرفت گروه صنایع گیتی پسند و باشگاه گیتی پسند و آروزی سلامتی فرای تک تک پرسنل عزیز و با غیور