کد خبر : 245098
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 9:25
-

تقی پور: به داشتن چهار نماینده در تیم ملی افتخار می‌کنیم

تقی پور: به داشتن چهار نماینده در تیم ملی افتخار می‌کنیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون، قهرمانی تیم ملی فوتسال امید ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی‌پور در مورد وضعیت آمادگی مدافع عنوان قهرمانی مسابقات در آستانه شروع لیگ برتر گفت: با وجود تغییر در برنامه بازی‌های لیگ برتر تا جایی که می‌توانستیم آمادگی تیم را در حد مطلوب حفظ کردیم و به امید خدا می‌رویم تا یک شروع خوب داشته باشیم.

تیم ملی فوتسال امید ایران در حالی که قهرمان تورنمنت کافا شد که ۴ بازیکن مس سونگون در این تیم حضور داشتند. تقی‌پور ضمن تبریک این قهرمانی به اعضای تیم ملی فوتسال امید گفت: باعث افتخار ماست که ۴ نماینده در تیم قهرمان داریم. این قهرمانی را به مجموعه فوتسال کشور و علی صانعی تبریک می‌گویم و امیدوارم در عرصه باشگاهی و ملی همواره بهترین آسیا و حتی دنیا باشیم.

او در مورد حفظ آمادگی تیم فوتسال مس سونگون در غیاب ۴ ملی پوش گفت: به هر حال نبود این ۴ بازیکن باعث شد تا تیم ناقصی را در طول این مدت در اختیار داشته باشیم، اما همواره باشگاه مس سونگون ثابت کرده که تیم ملی برایش در اولویت اصلی قرار دارد و هر زمان که نیاز باشد، بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی می‌گذاریم تا در چنین موفقیت‌هایی نقش داشته باشیم.

تقی‌پور ضمن تمجید از عملکرد مهدی رستمی‌ها که به عنوان دروازه‌بان برتر تورنمنت کافا شناخته شد، عنوان کرد: همه بچه ها از بهروز و بلال گرفته تا مجتبی و مهدی ما را رو سفید کردند و نشان دادند که چرا عضو تیم بزرگ مس هستند. تبریک ویژه هم دارم به مهدی رستمی‌ها که نوید ظهور یک دروازه‌بان بزرگ را در فوتسال ایران می‌دهد و برای موفقیت او دیگر بازیکنان مس سونگون و تیم امید خوشحال هستم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.