کد خبر : 245172
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 21:08
-

پیام مدیر عامل باشگاه کراپ پس از قهرمانی تیم امید ایران در تورنمنت کافا/ درخشش یوزهای ایرانی آینده فوتسال ایران را تضمین می کند

پیام مدیر عامل باشگاه کراپ پس از قهرمانی تیم امید ایران در تورنمنت کافا/ درخشش یوزهای ایرانی آینده فوتسال ایران را تضمین می کند

مدیر عامل باشگاه کراپ الوند برای قهرمانی تیم امید پیام صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، به دنبال قهرمانی تیم امید ایران در تورنمنت کافا ، مدیرعامل باشگاه کراپ الوند پیامی صادر کرد:

قهرمانی تیم ملی فوتسال امید ایران در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی کافا، موجب مسرت و مباهات جامعه ورزش و فوتسال دوستان کشورمان شد.

این رویداد افتخارانگیز نشانه دیگری از شایستگی فرزندان ایران اسلامی و نوید بخش فتح قله‌های موفقیت از سوی فوتسالیست های آینده‌ساز و لایق کشورمان است.

در این میان حضور آقایان سهیل جامدی و علی اکرمی بازیکنان ارزشمند باشگاه کراپ الوند ایرانیان در کسب این افتخار آفرینی موجب دلگرمی علاقمندان به فوتسال استان قزوین و ایران است و این درخشش با کاپیتانی آقای جامدی عزیز و کسب عنوان ارزشمندترین بازیکنان رویداد توسط آقای علی اکرمی برگ زرینی برای باشگاه کراپ الوند ایرانیان است.

افتخار آفرینی تیم جوان و آینده دار امید ایران با درایت مدیران فدراسیون فوتبال و کادر فنی و مربیان با دانش رقم خورد و امید برای آینده فوتسال ایران را بیش از پیش تقویت کرد.

باشگاه کراپ الوند موفقیت آینده سازان فوتسال ایران را تبریک مجدد گفته و در راستای موفقیت تیم ملی کشورمان تمام قد ایستاده و همراه مدیران و مربیان فدراسیون خواهد بود.

محسن نخ باف مدیر عامل باشگاه کراپ الوند ایرانیان

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.