کد خبر : 245211
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 11:18
-

منتظمی در گفتگو با Fut5al :

دبل با LB Company در لیگ کره‌جنوبی لذتبخش بود/ عدم تیمداری سپاهان مرا لژیونر کرد/ پیشنهاد خوبی شود به ایران برمی‌گردم

دبل با LB Company در لیگ کره‌جنوبی لذتبخش بود/ عدم تیمداری سپاهان مرا لژیونر کرد/ پیشنهاد خوبی شود به ایران برمی‌گردم

تنها لژیونر ایرانی لیگ فوتسال کره‌جنوبی گفت: فتح دوگانه لیگ و جام حذفی در فوتسال کره همراه با LB Company برایم متفاوت و لذتبخش بود.

محسن منتظمی تنها لژیونر ایرانی لیگ فوتسال کره‌جنوبی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: پس از اینکه سپاهان قید تیمداری در فوتسال را زد علیرغم یکسال و نیم باقیمانده از قراردادم و چندین پیشنهاد خوبی که از باشگاه‌های ایرانی داشتم تصمیم به لژیونر شدن گرفتم چراکه سهمیه محسوب می‌شدم و این موضوع در نقل و انتقالات برای من اثرگذار شده بود. مس سونگون جدی‌ترین پیشنهاد من برای ماندن در ایران بود که در نهایت به خاطر بازیکن آزاد شدن تصمیم به حضور در لیگ‌های خارجی را گرفتم.

او افزود:علیرغم چندین پیشنهاد خوبی که از لیگ مالزی و عراق داشتم با توجه به اینکه شرایط مالی برایم مهم بود و کره‌ای‌ها پیشنهاد مالی خوبی ارائه کرده بودند تصمیم گرفتم به LB Company بروم. بازی در لیگ کره‌جنوبی برای من یک چالش متفاوت بود و دوست داشتم بازی در این کشور را نیز تجربه کنم و در نهایت هم قراردادی یکساله با آنها بستم و شکر خدا هم که قهرمان لیگ‌برتر و جام حذفی شدیم و دبل کردیم.

منتظمی در خصوص آخرین شرایط خود نیز یادآور شد: تمرینات پرفشار یکی از اصول لیگ فوتسال کره‌جنوبی است به طوری که میانگین ساعت تمرین در طول فصل همانند ساعات تمرینات پیش فصل ایران است و به همین خاطر نیز در بهترین فرم خودم قرار گرفته‌ام و با توجه به اندک زمان باقیمانده از قراردادم برنامه‌های جدیدی در ذهن دارم.

او در پاسخ به احتمال بازگشتش به لیگ‌برتر ایران گفت: در حال حاضر چندین پیشنهاد از اندونزی، چین و عربستان دارم که شروع لیگ آنها برای سال آینده میلادی است اما در شرایطی که لیگ خودمان تازه در حال شروع شدن است اگر شرایط خوبی در لیگ ایران باشد دوست دارم به ایران بیایم و در این بازه زمانی در کشورم بازی کنم. در نهایت پیشنهاد خوبی دریافت کنم قطعا به ایران بازخواهم گشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.