کد خبر : 245317
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 15:03
-

در انتظار حساس‌ترین دیدار هفته اول؛جنگ هواخواهان سلطنتِ فوتسال در میدان سیرجان

در انتظار حساس‌ترین دیدار هفته اول؛جنگ هواخواهان سلطنتِ فوتسال در میدان سیرجان

حساس‌ترین دوئل هفته نخست لیگ برتر فوتسال در سیرجان رقم خواهد خورد !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تاریخ‌ ورق خورده است و دوباره آن‌ها برابر یک‌دیگر حاضر و آماده شده‌اند. خوش‌بینی در سیرجان موج می‌زند و در سوی دیگر کشاوز و گیتی در سودای به آغوش کشیدن جامی دیگر هستند. هر چه باشد آنها پس از چندین سال به رویکرد “ستاره‌سالاری” قناعت نکرده‌اند. درخشش مسعود یوسف و مهدی‌خانی خبر از شکوفایی جوانان داده و گزینه‌های محمدکشاورز را هم متنوع‌تر ساخته و هم غیرقابل پیش‌بینی‌تر. همه اینها در ترکیب با تجربه و بلندپروازی سنگ‌سفیدی، کریمی ، عسگری و محمدحسین درخشانی، اصفهانی‌ها را نامزد مدعی قهرمانی کرده است که مصاف ابتدایشان، عیار مردان مربی رویاپرداز را رو می‌کند.

اما گهرزمین سیرجان چه؟ قرعه‌ها در پنج هفته ابتدایی دهن کجی کرده‌اند و آن‌ها را در چالش پیچیده‌ای جای داده اند، خیلی پیچیده. پسران افضلی طی پنج دیدار، با چهار تیم مدعی قهرمانی پیکار خواهند داشت. ( گیتی‌پسند _ پالایش نفت بندرعباس _ کراپ الوند و سن‌ایچ ساوه ) .

آیا گهرزمینی‌ها از سد حریفان عبور خواهند کرد؟ قطعا افضلی می‌گوید آری . سرانجام پاسخ او در گروی تیزهوشی، طاها نعمتیان ، محمد نجف‌زنگی ، مانی قانع ، میثم خیام و  بازگشت دهقانی‌نژاد و کُهزادی پس از محرومیت احتمالی نهفته.

تاریخ چه می‌گوید؛ گیتی‌پسند در فصل گذشته حریفش را دو بار به زانو در آورده. با نتایج هشت بر چهار در اصفهان و یک بر صفر در سیرجان. این آمار حِرص افضلی و شاگردانش را برانگیخته است.

این دیدار حساس، روز جمعه ۱۳ مرداد و از ساعت ۱۶ در سالن امام علی برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.