کد خبر : 245701
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 14:47
-

قطعا اسامی جدیدی در تیم ملی خواهیم شنید

شمسایی:برای دیدن بازیکنان جدید در قم حضور پیدا کرده بودم/پر بودن سکوها اتفاق بسیار خوبی بود

شمسایی:برای دیدن بازیکنان جدید در قم حضور پیدا کرده بودم/پر بودن سکوها اتفاق بسیار خوبی بود

سرمربی تیم ملی فوتسال پس از برگزاری هفته اول لیگ نظرات خود را عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم ملی فوتسال پس از برگزاری هفته اول لیگ نظرات خود را عنوان کرد.

وحید شمسایی در خصوص هفته اول لیگ برتر فوتسال گفت: اولین بازی در لیگ همیشه شرایط خود را دارد. من به بهانه مشاهده استعدادهای جدید و بازیکنان جدید در قم حضور پیدا کرده بودم.

وی افزود: ما در حال گذراندن یک پروسه انتخابی هستیم. حالا هم تورنمنت برزیل را در پیش داریم و دو ماه بعد مقدماتی آسیا را. در فروردین هم انتخابی جام جهانی را. باید این پروسه را طی کنیم و بازیکنان جوان داشته باشیم. وظیفه من است که بازیکن‌ها را ببینم و بهترین‌ها را انتخاب کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره نقاط مثبت هفته اول عنوان کرد: نقطه عطف هفته اول بازگشت تماشاگران بود. خودم در قم بازی کردم و پر بودن سکوها اتفاق بسیار خوبی بود. شور و نشاط زیاد را شاهد بودیم. البته هفته اول لیگ بود و شرایط فنی پایدار تیم‌ها را شاهد نبودیم. آن‌چیزی که باب طبع خودم و کادرم باشد اتفاق نیفتاده اما بازی جذابی را بین دو تیم خوب لیگ دیدیم. امیدوارم از این هفته بازی‌های بهتری ببینیم.

 

شمسایی در خصوص کاهش فاصله سطح تیم‌های لیگ اظهار داشت: اعتقاد دارم در سطح بالای دنیا هم ممکن است به صورت اتفاقی بازی‌ها با اختلاف گل زیاد برگزار شود. چیزی که حالا داریم مشاهده می‌کنیم حضور جوانان و رشد تیم‌ها است. نمی‌توانم پیش بینی کنم اما فکر می‌کنم لیگ جذابی داشتیم.

وی در پایان در خصوص احتمال حضور نام‌های جدید در اردو جدید تیم ملی گفت: همانطور که گفتم تورنمنت‌های مهمی در پیش داریم. باید برای برزیل ۲۵ نام اعلام کنیم و سپس تورنمنت‌های بعد. در این پروسه انتخاب بازیکنان جدید شما قطعا نام‌های جدیدی هم خواهید شنید.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.