کد خبر : 245724
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 15:54
-

لاله‌های نارنجی با ریمونتادا جشن گرفتند

لاله‌های نارنجی با ریمونتادا جشن گرفتند

شگفتی‌ در کار نبود و مدافع عنوان قهرمانی باری دیگر پیروزی را به آغوش کشید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، یک واژه اسپانیایی است که آن را فراگرفته ایم: “ریمونتادا”. به مفهوم “جبران کردن” و به معنای “بازگشتن به بازی”. بله؛ مس‌سونگون هر دوی آن‌ها بود.

می‌توان یک فیلم ساخت. به نام “کشتارنخبه‌‌ها توسط دانشمندان”. ستاره‌های مس باور نمی‌کردند که قرار است به نسل بعدی فوتسال تن به شکست دهند و وقتی سوت‌ آغاز نیمه دوم را دمیدند، هفت‌تیرهای خالی در نیمه‌اول را پُرکردند. در افسانه‌ها آمده تراژدی نبردی بین شاهان و شاهزادگان است. می‌گویند مضمون آن تقدیر و ناتوانی انسان در مقابل اراده خدایان است و شکست آبادانی‌ها شبیه به آن بود. کسانی که بی‌باک و جسور هستند، همیشه بیشترین زخم را بر تن خواهند داشت.

شمشیر به دستشان گره خورده و هنگام مرگ نیز رهایش نکرده‌اند. بازیکنان پالایش نفت، نیمه اول را در سرزمین جادویی پرسه می‌زدند، اما مشخص نبود که تقاص کدام گناه‌شان را می‌دادند که این چنین به تاریکی تبعیدشان کردند. با این حال، رویکرد ورزقانی‌ها در فوتسال اینگونه بوده است؛ هوای امروز آفتابی بوده، ولی آفتاب فردا داغ‌تر است.

این نبردِ لبالب با هیجان و مرگ. پرده‌های دیگری هم داشت. جاوید به دو توپ طلا رسید که حاصل دست رنج و گل‌های بی‌شمارش بوده . آبادانی‌ها برای مدافع عنوان قهرمانی تونل زده‌اند و درس جوانمردی را به دیگر تیم‌ها آموختند . از ملی‌پوشان مس تقدیر شد . همان‌هایی که کار را برای لاله‌های نارنجی در نیمه‌دوم در آوردند. پرده آخر، مس سونگون نشان داد که فراتر از یک باشگاه است!

گل‌های مس را حمیداحمدی _ بهروز عظیمی دو بار _ بابک نصیری و مجتبی پارساپور به ثمر رساندند و در سوی مقابل ، بندی اسدی _ حاجیلری _ خون‌جهان و احمدنیا برای پالایش نفت موفق به گلزنی شدند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.