کد خبر : 245853
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 6:42
-

زمانی :باشگاه‌های مطرح می‌توانند در فوتسال زنان تیمداری کنند/ تیم ملی و رشته فوتسال در حال فروپاشی است

زمانی :باشگاه‌های مطرح می‌توانند در فوتسال زنان تیمداری کنند/ تیم ملی و رشته فوتسال در حال فروپاشی است

سحر زمانی که فصل گذشته با پیکان به قهرمانی سوپرلیگ دست یافت، از شرایط بد این روزهای فوتسال زنان و فصل آینده خود گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سحر زمانی که فصل گذشته با پیکان به قهرمانی سوپرلیگ دست یافت، از شرایط بد این روزهای فوتسال زنان و فصل آینده خود گفت.

سحر زمانی که فصل گذشته همراه با پیکان قهرمان سوپرلیگ شد در این خصوص  گفت: متاسفانه فوتسال ما در شرایط خوبی قرار ندارد و مورد بی‌مهری مسئولین قرار گرفته است.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال و آقای مهدی تاج در راس آن باید نگاه ویژه‌ای به فوتسال زنان داشته باشند. تیم ملی ما سابقه قهرمانی در قاره آسیا را دارد اما آن تیم و رشته فوتسال در حال فروپاشی است.

ملی‌پوش فوتسال افزود: در این شرایط، باشگاه‌های مطرحی مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن و حتی تراکتور می‌توانند در لیگ فوتسال زنان تیمداری کنند.

زمانی در ادامه گفت: بودجه‌ای که برای بستن یک تیم فوتسال زنان نیاز است، در مقابل مبالغی که در فوتبال مردان هزینه می‌شود ناچیز است و این باشگاه‌ها می‌توانند با صرف مقداری معقول تیم‌های خوبی را روانه لیگ کنند.

او در خصوص وضعیت خود در فصل آینده گفت: همکاری ما با پیکان با بودجه اعلام‌شده برای فصل آینده ممکن نیست. شخصا دوست دارم در فوتسال ادامه دهم اما اگر شرایط بهبود نیابد، باید به طور جدی انتقال به فوتبال را در نظر بگیرم.

این بازیکن باتجربه فوتسال در پایان گفت: خواهشی که از مسئولان و مقامات فدراسیون داریم، توجه به این رشته و پتانسیل بالای زنان ما در آن است، چون فوتسال به حمایت آن‌ها در این شرایط نیاز دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.