کد خبر : 245942
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 12:20
-

حسن زاده: با تمام انگیزه به زرند سفر کردیم/ دو هفته سخت پیش رو داریم/ تساوی با سفیر هدف ما نبود

حسن زاده: با تمام انگیزه به زرند سفر کردیم/ دو هفته سخت پیش رو داریم/ تساوی با سفیر هدف ما نبود

سرمربی فرش آرا از آخرین وضعیت این تیم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال محسن حسن زاده سرمربی فرش آرا پیش از دیدار هفته دوم برابر فولادزرند گفت:با تمام انگیزه سفر کردیم تا دست پر برگردیم
سرمربی فرش آرا با اشاره به جوانی تیمش تاکید کرد: تیمی که با میانگین زیر ۲۵ سال وارد لیگ برتر می شود،قطعا اهداف بلند مدتی دارد .ما هم در فرش آرا میخواهیم با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و البته جوان هایی که داریم،نتایج خوبی کسب کنیم.
حسن زاده با توجه به نتایج هفته اول گفت:تساوی خانگی برابر سفیر ،قطعا هدف ما نبود.اما اگر توجه داشته باشیم که چند بازیکن اصلی ما غایب بودند،شرایط بازی را بیشتر درک میکنیم.در زرند همچنان ملی پوشان افغانستان خود را نداریم اما در تیم فرش آرا، همه برای یک هدف مهم تلاش می کنیم
وی در پایان اگفت: دو هفته سخت را پیش رو داریم.دو بازی متوالی در خارج از خانه شرایط ما را دشوار می کند.اما با تلاش کادر فنی و بازیکنان،انگیزه های خوبی برای کسب نتیجه داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.