کد خبر : 246399
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 11:32
-

از جدایی تا گزینه های روی میز

جدال دو تیم پُرزرق‌وبرق در شش پرده

جدال دو تیم پُرزرق‌وبرق در شش پرده

به جایگاه‌شان خیره شوید. تیمی که قرار بود در صدر جدول باشد حالا در قعر آن جای گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، به جایگاه‌شان خیره شوید. تیمی که قرار بود در صدر جدول باشد حالا در قعر آن جای گرفته است.

 همه می‌دانستیم که دیدار دو تیم پُرزرق‌وبرق، پُر تب‌وتاب و مملو از حاشیه‌ها خواهد بود. ولی خُب نَه به این ترتیب، نَه با این نتیجه و نَه با چنین قصه‌ای. کراپ یک و مس سونگون شش. رقیب دیرینه پریده آن بالاها و محبوب الوندی‌ها پَرت شده آن پایین‌ها.

*پرده‌اول ؛ جدایی جاوید و طالبی !
ماشین گلزنی فوتسال ایران در ترکیب کراپ جایی نداشته اما برای مس هم به میدان نرفته. همان بازیکنی که فصل گذشته گل تساوی بخش دیدار رفت را مقابل همین کراپی‌ها به ثمر رسانده بود و آن بازی چهار بر سه به سود قهرمان خاتمه یافت. طالبی میلی برای حضور در جمع‌شان نشان نداده و دویدن آن‌ها به دنبال او هم، به‌سان هجوم به سوی سراب بوده.

*پرده‌دوم ؛ خواب سنگین و تاوان آن
دیر جنبیدن و تعلل در خرید بازیکن. تیمی که پیشترها باید تقویت می‌شد، یعنی پس از چهار جانبه تهران. بدین معنا که آن‌ها نباید در انتظار جاوید، ثانیه و فرصت‌ها را از کف می‌دادند. باید طرفداران بی‌قرار شده، خشمگین و معترض را سریع‌تر به آرامش دعوت می‌کردند.

 

*پرده سوم؛ میدان دادن به اسماعیل‌پور و ابراهیمی !
وقتی خبر پیوستن سومین بازیکن برتر جهان در سال ۲۰۱۶، از فرط خوشحالی کراپی‌ها در رسانه‌ها تکرار می‌شد و تکرار، باید وضعیت فوق ستاره‌ی مصدوم و خسته را ارزیابی می‌کردند. اسماعیل‌پور از روی ناچاری در پُست بازی دیگر به کار گرفته شد و از همان‌جا زخم‌پذیر بود. ملی‌پوش سابق که روزگاری پیاپی آقای‌گل لیگ می‌شد، نتوانست مصدومیت و خستگی‌اش را مخفی کند و او قربانی تصمیم‌های تعجب برانگیزی شد که هم خودش را با ناراحتی و افسردگی به خانه فرستاد و هم طرفداران مایوس را. کسی چنین نمایشی نحیف و ضعیفی را از ابراهیمی در یادش مانده؟ بله، دیروز مقابل مس سونگون، همچون فوتسالیست‌های آماتور پا به توپ می‌شد و اگر چهره‌اش برایمان ناآشنا بود، به مربی تیم بابت به میدان بُردنش شک می‌کردیم!

*پرده چهارم ؛ جدایی‌های تمام نشدنی!
خوراکچی با پنج پیروزی، یک تساوی و یک شکست در ساوه، روی نیمکت دوام نیاورد و پیش از آن برگه استعفایش روی میز مدیریت نمایان بود. اصغری مقدم پس از تساوی در اصفهان برابر سپاهان با رتبه چهارم، تیم را تحویل داد و رفت. با اختلاف ده امتیاز با صدر، هفت امتیاز با تیم‌ دوم و یک امتیاز با تیم سوم! و حالا رضا لک، بدون امتیاز و جایگاه چهاردم!

*پرده پنجم ؛ گزینه‌های روی میز
فرصتی اگر داده شود، این کریسمس با لک ادامه‌دار خواهد بود‌. بازی‌هایی عبارتند از (مهمان در سیرجان _ میزبان مقابل گیتی‌پسند و سفر به ساوه برای دوئل با سن‌ایچ). گزینه‌های روی میز چه مربیانی خواهند بود؟ بسیار نام آشنا . علی افضل _ حمید بی‌‌غم و محمود خوراکچی.

*پرده ششم ؛ طرفداران چه می‌گویند !
آفتاب که طلوع کند، خواهی رفت و سپس نام محمود خوراکچی در سالن طنین‌انداز شد.

منبع:ورزش ۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.